برگزیده ها
مسئولان اجرایی شفاف بگویند ما کجا اشتباه کردیم/ پاسخگویان مشکلات اقتصادی نباید پشت مردم پنهان شوند

مازندمجلس: کمیسیون اقتصادی مجلس طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به ملت ایران با تاکید بر اینکه دولت در ناموفق بودن 30 درصدی اقتصاد از کمیسیون اقتصادی کمک نگرفته است، تصریح کرد: افرادی که از نظر اقتصادی باید پاسخگو باشند، نباید پشت مردم پنهان شوند.

مازندمجلس:، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به ملت ایران تهیه کرده که طی آن، تاکید شده است افرادی که از نظر اقتصادی باید پاسخگو باشند، نباید پشت مردم پنهان شوند.

در این رابطه زهرا سعیدی عضو کمیسیون عمران مجلس ، عنوان کرد: روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم البته در جلسه امروز هم مطرح شد که یک نامه سرگشاده کمیسیون اقتصادی خطاب به ملت ایران تنظیم کند.

وی افزود: بر این اساس اعلام شود دولت اگر 70 درصد در حوزه اقتصادی موفق بوده و در این حوزه زحمت هم کشیده است، اما در آن 30 درصد که موفق نبوده نظر مجلس را نگرفته که کار به اینجا رسیده است تا مردم بدانند نظر کمیسیون اقتصادی خواسته نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین افزود: تصمیم بر این شد که این نامه تنظیم و همچنین اعلام شود که کمیسیون اقتصادی تلاش خود را کرده است و براساس ارزیابی‌ها 70 درصد دولت برای بهبود شرایط اقتصادی تلاش کرده است، اما در 30 درصد مابقی ضعف‌هایی وجود دارد که از نظرات کارشناسی کمیسیون اقتصادی مجلس استفاده نشده است تا مردم بدانند این اتفاق‌ها عامدانه نیست.

سعیدی ادامه داد: با توجه به التهاباتی که ایجاد شده است با انسجام و اتحاد باید تلاش کنیم تا بر اساس آن طرحی به مجلس ارائه شود تا این التهابات فروکش کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نباید افرادی که از نظر اقتصادی باید پاسخگوی مردم باشند پشت مردم پنهان شوند، مسئولان اجرایی باید صریح و شفاف بگویند ما کجا اشتباه کردیم و کجا مقصر بودیم و اعلام کنند ما چه تئوری‌هایی داریم.

اقتصادی کمیسیون نباید اعلام همچنین کردیم پنهان اجرایی افزود بدانند مسئولان التهاب تنظیم سعیدی بگویند سرگشاده افرادی باشند اشتباه