برگزیده ها
اعتبار یک هزار میلیاردی برای ساماندهی پسماند استان‌های شمالی

مازندمجلس: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در لایحه بودجه ۹۷ یک هزار میلیارد اعتبار برای ساماندهی پسماند استان های شمالی در نظر گرفته شد.

مازندمجلس: یوسفیان ملا درگفت وگو با بیان اینکه مجلس در بودجه 97 برای ساماندهی پسماند استان های شمالی ردیف مجزایی در نظر گرفت، گفت: یک هزار میلیارد  برای این مهم پیش بینی شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هفته گذشته 150 میلیارد تومان از یک هزار میلیارد پیش بینی شده در لایحه بودجه 97 برای احداث زباله سوز در آمل اختصاص یافت، گفت: دستور این مهم را رییس سازمان برنامه و بودجه برای اجرا به معاونت عمرانی صادر کرده است.

وی از پیگیری رییس سازمان برنامه و بودجه جهت استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و همچنین تعریف ردیفی مجزا در بودجه برای ساماندهی اخذ نشده است.

 نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری نامه نمایندگان استان های شمالی به مقام معظم رهبری و درخواست برای برداشت از صندوق توسعه ملی جهت مدیریت و ساماندهی پسماند، تصریح کرد: از مقام معظم رهبری تقاضا داریم همانطور که اذن برداشت از صندوق برای مقابله با ریزگردهای خوزستان و آب سیستان و بلوچستان را صادر فرمودند اجازه و اذن برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند را نیز صادر کنند.

یوسفیان ملا مدیریت پسماند مازندمجلس