برگزیده ها
نباید استقلال کشور را با دست خودمان زیر سوال ببریم

مازندمجلس: نماینده زابل و زهک در مجلس گفت: به هیچ وجه نباید استقلال کشور را به دست خودمان زیر سوال بریم و باید در مواقع حساس تصمیمی بگیریم که مانند مدرس در تاریخ ماندگار شود.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزرای فارس، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در سخنانی به عنوان مخالف نظر کمیسیون حقوقی و قضایی که لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را رد کرده بود،‌اظهار داشت: مستکبرین عامل و بدخواهان بشریت جز اینکه مشکلی برای نظام و آزادی خواهان بشریت ایجاد کنند هیچ برنامه‌ای ندارند.

وی افزود: چه کسانی یا کسانی داعش را بوجود می‌آوردند؟ چه کسانی بنیانگذاران تروریست‌ها در جهان هستند؟ همه آنان در مسیر تضاد با نظام جمهوری اسلامی و آزادی‌خواهان بشریت گام برمی‌دارند، چه کسی عراق، سوریه و لبنان و کشورهای دیگر جهان را به این روزگار دچار کرد؟

دهمرده خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در چنین مواقع حساسی تصمیماتی بگیریم که مانند مدرس در تاریخ ماندگار شود، به هیچ وجه نباید استقلال کشور را به دست خودمان زیر سوال ببریم.

نماینده زابل و زهک در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنده درست است که در حال حاضر به عنوان مخالف نظر کمیسیون حقوقی و قضایی صحبت می‌کنم اما درواقع با رد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم کاملا موافق هستم و از نمایندگان مجلس می‌خواهم نظر کمیسیون قضایی را تایید کنند.

کمیسیون بشریت کسانی قضایی دهمرده قانون مبارزه تروریسم ارز خاطرنشان اصلاح تامین حقوقی خودمان استقلال نباید ببریم نماینده مخالف عنوان اسلامی لایحه