برگزیده ها
نابسامانی ارز اندک واحدهای تولیدی را هم از کار می‌اندازد/آقای روحانی! بر حفظ اشتغال کنونی مبادرت ورزید؛ ایجاد اشتغال پیشکش

مازندمجلس: نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ اشتغال موجود خیلی مهمتر از ایجاد اشتغال است، دولت شما تعهد کرده اشتغال ایجاد کند. اما از شما می‌خواهیم حفظ اشتغال موجود را هم در نظر بگیرید.

مازندمجلس:،  سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (18 اردیبهشت97) طی تذکری شفاهی در صحن علنی پارلمان اظهار داشت: آقای روحانی! بنده به دنبال ناامید کردن مردم نیستم اما باید واقعیت‌ها را گفت.

وی‌ ادامه داد: مردم نگرانند آقای روحانی شما می‌گویید نگران نباشید اما واقعاً نگرانی بین همه وجود دارد و مدیران ما دچار یک روزمرگی شده‌اند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در مقابل مسائل و مشکلات مسئولان بی‌تفاوت هستند و معلوم نیست اقتصاد کشور ما تکلیفش چیست.

محمودی افزود: آقای روحانی! حفظ اشتغال موجود خیلی مهم‌تر از ایجاد اشتغال است، دولت شما تعهد کرده اشتغال ایجاد کند. اما از شما می‌خواهیم حفظ اشتغال موجود را هم در نظر بگیرید.

وی‌ ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور!‌با این وضعیت نابسامان ارز،‌عدم تبعیت بانک‌ها از دولت و همراهی نکردن بانک‌ها از پرداخت تسهیلات و عدم توانایی بدنه اقتصادی دولت در کنترل قیمت ارز و ایجاد ثبات در بازار همین اندک واحدهای تولیدی را هم با تعطیلی مواجه می‌کند، لذا ضروری است که دولت تغییراتی را در خود ایجاد کند.

محمودی همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان را از موارد پیشنهادی به دولت خواند که از طریق آن بتوانیم از وضعیت اقتصادی کنونی بیرون بیاییم.

وی همچنین یادآور شد: اکنون کشور ما نیاز به رفاه و ‌همدلی دارد و باید این حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها را کنار بگذاریم.

اشتغال ایجاد روحانی ادامه ارز محمودی بانک‌ها وضعیت اقتصادی همچنین شفاهی موجود واحدهای تولیدی فراکسیون شورای اسلامی کنونی