برگزیده ها
پخش فوتبال در سینما ضربه‌ای به فیلم‌های در حال اکران نمی‌زند

مازندمجلس: علی سرتیپی، رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران و تهیه کننده سینما درباره پخش فوتبال در سینماها گفت: «پخش فوتبال در سینما ضربه‌ای به فیلم‌های در حال اکران نمی‌زند.»

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از برنا ، هفته گذشته علی سرتیپی اعلام کرد که به‌دنبال پخش فوتبال‌های جام جهانی در سینماها هستیم، پس از آن غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت وگویی با یکی از خبرگزاری‌ها داشت، گفت «تاکنون هیچ سینمایی درخواست نمایش بازی های جام جهانی را به این شورا تقدیم نکرده است.»

علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با برنا در واکنش به صحبت غلامرضا فرجی گفت: «هم از طریق نامه و هم به صورت شفاهی این موضوع را مطرح کردیم. امیدواریم در هفته آینده بتوانیم تکلیف این موضوع را روشن کنیم. البته این موضوع منوط به مجوز از نهادهای ذیربط مانند نیروی انتظامی است.»

سرتیپی درباره پخش فوتبال در سینما و نظرات برخی از سینماگران که سینما جای پخش فوتبال نیست، ادامه داد: «اصل سینما، سینماست. امیدواریم سالن‌های سینما پر باشد. اولویت ما نمایش فیلم است.»

او در پایان گفت: «پخش فوتبال در سینما ضربه‌ای به فیلم‌های در حال اکران نمی‌زند و پخش فوتبال و اکران فیلم به‌صورت همزمان در پردیس‌ها اتفاق می‌افتد. البته این موضوع پس از کسب مجوزهای لازم از نیروی انتظامی خواهد بود.»
پخش سینما فوتبال موضوع سرتیپی اکران نمایش البته نیروی انتظامی امیدواریم نمی‌زند کنندگان کانون سینمای ضربه‌ای جهانی فیلم‌های غلامرضا