برگزیده ها
دولت و مجلس با خدمت صادقانه به مردم تهدید خروج از برجام را به فرصت طلایی تبدیل کنند

مازندمجلس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در این شرایط لازم است تا دولت و مجلس عزم خود را جزم و با تلاش و خدمت صادقانه به مردم تهدید را تبدیل به فرصت طلایی برای ملت ایران کنند.

مازندمجلس:حسین‌علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: ملت ایران طی 40 سال گذشته ثابت کرده که هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کند به نحوی که تهدیدکننده را از عملکردش پشیمان می‌کند.

وی افزود: در ارتباط با خروج آمریکا از برجام نیز این انتظار است که دولت و مجلس عزم خود را جزم کنند و با تلاش و خدمت صادقانه به مردم تهدید را تبدیل به فرصت طلایی برای ملت ایران کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: علاوه بر این اراده قوای سه‌گانه باید ضمن داشتن روابط صمیمانه و همدلانه بر این موضوع باشد که اصلاح نظام بانکی یک کشور را در دستور کار خود قرار دهند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین قوای سه‌گانه باید حل مشکل بیکاری را در اولویت کاری خود قرار دهند و راه را برای سرمایه‌گذاری‌ها در کشور هموار کنند.

وی افزود: علاوه بر این اصلاح بودجه و انضباط مالی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از دیگر اصولی است که قوای سه‌گانه در کشور باید به آن توجه خاص داشته باشند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر این 4 اصل در کشور در اولویت کاری قرار گیرد و مشکلات در این بخش‌ها مرتفع شود ترامپ و دیگر سردمداران کفر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حاجی‌دلیگانی نماینده شورای اسلامی سه‌گانه تبدیل شاهین‌شهر برجام علاوه گفت‌وگو اولویت افزود اصلاح می‌کند تهدید صادقانه آمریکا طلایی