برگزیده ها
استمرار حضور در برجام به نفع ما نیست/دولت باید از NPT خارج شود

مازندمجلس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: استمرار حضور در برجام به نفع ما نیست، چرا که کشورهای اروپایی هم برده آمریکا هستند.

مازندمجلس:، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان، طی تذکر شفاهی با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: سابقه تاریخی این کشور مستکبر از قبل چهره واقعی آنان را نشان داده بود، بارها رهبر معظم انقلاب و دلسوزان و دلواپسان نظام تذکر در این موضوع دادند، بسیاری در مجلس قبلی به دلیل این پیش بینی به دلواپسان تعبیر شده بودند.

وی افزود: بسیار خرسندیم که دلواپسان نظام مقدسمان هستیم و با جدیت می گویم استمرار حضور در برجام به نفع ما نیست، چرا که کشورهای اروپایی هم برده آمریکا هستند و همان طوری که در این چهار سال بدون اجازه آمریکا کاری نکردند درادامه هم همین روند را می روند.

نایب رییس دوم مجلس افزود: برجام به فرموده رهبر معظم انقلاب خسارت محض بود اما دولت و دستگاه دیپلماسی بدانند ماهی را هر وقت از آب بگیرند، تازه است، با اتکا به قابلیت های درونی نظام و ظرفیت های داخلی می توانیم عقب ماندگی پنج ساله را جبران کنیم.

موسوی لارگانی تصریح کرد: ما باید تولید کشور را نجات دهیم، باید اشتغال را افزایش دهیم و وضعیت جوانان فارغ التحصیل بیکار سروسامان یابد، این کار از مذاکره با دولت های مستکبر بهتر است.
موسوی لارگانی گفت: ترامپ هم بداند با این توحش و دیوانگی اش، تمامی آزادی خواهان جهان، او و دولت و کشورش را ترد می کنند، هر چند سیاست ترامپ، بوش و اوباما همگی در یک عرصه است ولی روش ها مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت برای آغاز غنی سازی 20 درصدی اقدام شود، حتی یک دقیقه تاخیر دولت خیانت به ملت و نظام خواهد بود، باید سریعتر از ان پی تی خارج شویم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: مشاهده کنیم رژیم صهیونیستی غاصب چه طور رفتار می کند، تمام بمب های اتمی را تولید می کند و می گوید که من ان پی تی را امضا نکردم، دولت ما باید از ان پی تی خارج شود.

موسوی لارگانی دلواپسان برجام ترامپ تولید افزود آمریکا انقلاب داخلی شفاهی استمرار نماینده فلاورجان مستکبر