برگزیده ها
چرا مجلس و مجمع تشخیص ساختمان های 20 طبقه می‌سازند؟

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس سوال کرد که چرا علی‌رغم اینکه به مردم مجوز ساخت داده نمی‌شود اما مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در مناطق 12 و کن ساختمان های 20 طبقه می‌سازند؟

مازندمجلس:، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تذکری در نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در خروج از برجام گفت: وزیر امور خارجه کشورمان اگر می‌خواهد با اروپایی‌ها رایزنی کند حتما به این نکته توجه کند که اتحادیه اروپا نباید فقط بگوید متاسفم و باید در عمل موضوع خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها باید مقابل تحریم‌ آمریکا بایستد اما اگر آنها بگویند نیستیم و فقط پوسته‌ای از برجام باقی بماند بهتر است به این موضوع زودتر تعیین تکلیف شود تا حقوق ملت ضایع نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس به بازدیدش از منطقه 12 این شهر اشاره کرد و گفت: حقیقتاً در این بازدید نتوانستیم به مردم پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: اگر در منطقه 12 جواز برای بیش از 3 طبقه نمی‌دهند چرا خود مجلس 20 طبقه می‌سازد و درختان را قطع می‌کند، هیات رئیسه باید به این موضوع پاسخ دهد.

کواکبیان همچنین تصریح کرد: در منطقه کن هم نمی‌گذارند کسی آجر بر روی آجر بگذارد اما مجمع تشخیص مصلحت نظام برج 20 طبقه می‌سازد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مسئولان باید از خودشان شروع کنند اظهار داشت: لازم است که مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

کواکبیان خطاب به ولی‌ الله سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: آقای سیف! گفتار درمانی کافی است. شما باید در این جنگ اقتصادی به تعهداتی که دادید عمل کنید؛ شما به مطبوعات تعهد دادید اما در مورد خرید کاغذ کمکی نمی‌کنید.

کواکبیان موضوع تهران نماینده منطقه دادید می‌سازد مسئولان اروپایی‌ها تذکری تشخیص برجام ادامه