برگزیده ها
اقدام یکجانبه ترامپ لکه ننگی  بر دامن حاکمان ایالات متحده بود/دولت از منافع ملت ایران صیانت و بدخواهان صهیونیست را ناکام کند

مازندمجلس: فراکسیون امید مجلس طی بیانیه‌ای تصریح کرد: از دولت به ویژه وزیر امور خارجه انتظار می رود از طریق تعامل با طرف‌های دیگر برجام و برقراری دیپلماسی فعال از منافع ملت ایران صیانت و بدخواهان صهیونیست را ناکام کنند.

مازندمجلس:،‌ فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درپی خروج آمریکار از برجام بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام یکجانبه رئیس جمهور آمریکا در اعلام خروج از برجام حاکی از رفتار نامتعادل و لکه ننگی برای دولت ایالات متحده به ویژه جمهوری خواهان به عنوان یک جریان عهد شکن و غیر قابل اعتماد است و رفتار معقول و منطقی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران حاکی از هویت فرهنگی تاریخی و گفتگومحور بوده و پایانی بر شعارهای موهوم ایران هراسانه است.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی لازم می داند ضمن محکوم کردن رفتار نا معقول آقای ترامپ مسائلی را به آگاهی ملت شریف ایران برساند:

تلاش صادقانه مجاهدانه مقامات مسئولان جمهوری اسلامی ایران و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای که با هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت با قدرتهای بزرگ دنیا مذاکره و از حقوق ملت ایران دفاع کردند، شایسته قدردانی بوده و قطعا رفتار بدخواهان خارجی و افراطیون داخلی از ارزش و اهمیت خدمت صادقانه آنان نمی کاهد.

اقدام نابخردانه آقای ترامپ لکه ننگی بر دامن حاکمان ایالات متحده و نشانه ی خوی استکباری آنان بوده و آتش این رفتار در صورت عدم کنترل توسط مجامع بین المللی، اندیشمندان و افکار عمومی آمریکا می تواند دامن ملت ها و دولت های دیگر را بگیرد.

بی تردید عهد شکنی دولت تمامیت خواه آمریکا اولا تحقیر دیگر شرکای اروپا و چین و روسیه و بی اعتنایی به امضای آنان به حساب می آید و اگر دیگر کشورها مقاومت لازم را به خرج ندهند، استقلال خویش را به مسلخ برده اند.

برجام یک تفاهم بین المللی است که به تصویب شورای امنیت سازمان ملل متحد رسیده است. بنابراین از دولت محترم به ویژه وزیر امور خارجه انتظار می رود از طریق تعامل با طرف‌های دیگر برجام و برقراری دیپلماسی فعال از منافع ملت ایران صیانت و بدخواهان صهیونیست را ناکام کنند.

از مقامات و مسئولان نظام، نخبگان، جناح های مختلف سیاسی و آحاد مردم شریف کشورمان انتظار می رود ضمن درک شرایط کنونی در جهت وحدت و انسجام ملی گام بردارند و از طریق گفتگوی ملی، زمینه دفع شر دشمنان و تامین حقوق ملت ایران را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی فراهم نمایند.


 

رفتار برجام اسلامی آمریکا فراکسیون شورای جمهوری بدخواهان المللی اقدام ترامپ ایالات متحده داخلی مسئولان مختلف مذاکره انتظار مقامات ناکام حاکمان یکجانبه منافع صیانت معقول صهیونیست صادقانه