برگزیده ها
عهد شکنی آمریکا نشان داد نظر مقام معظم رهبری از سایر نظرات دقیق‌تر است

مازندمجلس: دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیش‌بینی عهدشکنی آمریکا از سوی مقام معظم رهبری گفت: این پیمان‌شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق‌تر بوده و از همه بهتر سیاست را می‌فهمند.

مازندمجلس:، آیت‌الله جنتی در جلسه‌ی امروز شورای نگهبان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: ترامپ با خروج از برجام نشان داد هیچ اعتقادی به تعهدات بین‌المللی ندارد و فقط با توجه به اغراض سیاسی و هوای نفس خود تصمیم می‌گیرد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور آمریکا به اعتراف احزاب و گروه‌های سیاسی داخل آمریکا از روی بی‌توجهی به عواقب آن صورت گرفته است، افزود: افراد برجسته‌ی سیاسی در دنیا به ویژه در آمریکا و اروپا عهدشکنی در برجام را موجب بی‌آبرویی و بی‌اعتباری آمریکایی‌ها می‌دانند.

آیت‌الله جنتی در ادامه به موضع‌گیری منفی علیه آمریکا در جهان به ویژه کشورهای اروپایی اشاره و اضافه کرد: موضع‌گیری منفی از سوی اروپایی‌ها کفایت نمی‌کند و ما منتظر اقدام عملی آنها برای اجرای تعهدات خودشان در این زمینه هستیم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به هشدارها و موضع‌گیری به حق مقام معظم رهبری در طول مذاکرات مبنی بر عهدشکنی آمریکا تأکید کرد: اقدام نابخردانه‌ی آمریکا نشان داد نظر مقام معظم رهبری از سایر نظرات دقیق‌تر است و علاوه بر آن ایشان از همه بهتر دشمن را می‌شناسند و از همه بهتر مسائل سیاسی را درک می‌کنند.

وی با تأکید بر موضع حق و حکیمانه مقام معظم رهبری در مسائل مختلف گفت: همه‌ی ملت، مسئولان و دولت باید متحد در یک صف تسلیم مقام معظم رهبری باشیم و مطمئناً در این صورت ملت ما از این بحران نیز سربلند بیرون خواهد آمد و در غیر این صورت دچار خسارت خواهیم شد.

آیت‌الله جنتی در پایان با قدردانی از موضع‌گیری مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تنش‌های خارجی و بین‌المللی، سرانجام امور به نفع ملت شریف و عزیز ما ختم به خیر شود.

آمریکا رهبری شورای موضع‌گیری آیت‌الله سیاسی شورای نگهبان اقدام برجام نگهبان اشاره مسائل نظرات تأکید عهدشکنی بین‌المللی تعهدات دقیق‌تر