برگزیده ها

مازندمجلس: نمازگزاران نماز جمعه در سراسر کشور پس اقامه نماز جمعه با راهپیمایی، انزجار خود نسبت به عهدشکنی دولت آمریکا را اعلام کردند.

مازندمجلس:، راهپیمایی باشکوه ضدآمریکایی در پاسخ به عهدشکنی دولت ترامپ در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی برگزار شد.

(برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین آنها کلیک کنید)

*مردم ایران اسلامی: «آقای ترامپ! غلط می‌کنی»

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن نوشته‌هایی با مضمون «آقای ترامپ غلط می‌کنید» و «من انقلابی‌ام» از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

همچنین تظاهرکنندگان با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «می‌جنگیم، می‌میریم سازش نمی‌پذیریم» و ...انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و دولت آمریکا به منصه ظهور گذاشتند.

*نمازگزاران تهرانی عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند 

تهرانی‌ها هم پس از اقامه نماز جمعه در تظاهراتی عهدشکنی آمریکایی‌ها را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان تهرانی دست‌نوشته‌هایی به دست گرفته بودند که بر روی آن نوشته شده بود «آقای ترامپ غلط می‌کنید».

همچنین تهرانی‌ها شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ترامپ» را سر دادند.

*خاتمی: دشمنان دین، سر و تهِ یک کرباس‌اند

امام جمعه موقت تهران نیز در خطبه دوم نمازجمعه تهران با اشاره به خروج آمریکا از برجام، به بیان عبرت‌هایی در مورد آن پرداخت و اظهار داشت: عبرت اوّل این است که دشمنان دین به طور مطلق قابل اطمینان نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد. کسی که دین و مبنا ندارد، پای ارزش‌ها نمی‌ایستد. قرآن می‌فرماید دشمن اخلاق و پیمان را رعایت نمی‌کنند. این عبرت نشان داد که بیگانگان غیر قابل اعتماد هستند و برای آینده باید حواسمان جمع باشد.

وی ادامه داد: عبرت دوم این است که توجه کنیم دشمنان دین، سر و تهِ یک کرباس هستند؛ «الکفر مله واحده». اینکه آمریکا نه؛ اتحادیه اروپا آری، این با عبرت نمی‌سازد. باید عبرت بگیریم. اتحادیه اروپا در بدعهدی هیچ از آمریکا کم ندارد. قرار بود در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

*بیگانگان غیر قابل اعتمادند و برای آینده باید حواسمان جمع باشد

خاتمی با بیان اینکه ما در برجام یک کلمه از اقتدار موشکی نگفته بودیم تصریح کرد: اروپایی‌ها فضولی می‌کنند و بحث موشکی را مطرح می‌کنند.

خاتمی ادامه داد: ترامپ در سخنان خود حداقل ده دروغ علیه ملّت ما گفت. اهانت‌ها کرد تهمت‌ها زد. آنچه که جواب این اراجیف است این که بزرگ این ملّت گفت که آمریکا غلط می‌کند و آقای ترامپ شما غلط می‌کنید.

قطعنامه پایانی راهپیمایی مردم سراسر کشور:

ملّت ایران هیچ اعتمادی به اتحادیه اروپا ندارد

در پایان راهپیمایی ضدآمریکایی امروز مردم سراسر کشور قطعنامه پایانی قرائت شد.

در این قطعناهم آمده است: بهانه‌جویی‌ها و اقدام جنون‌آمیز ترامپ ابله با ایجاد جنگ روانی، عهدشکنی و خروج یک‌جانبه از برجام و اظهارات سخیف او علیه ایران‌مقتدر، اثبات‌ کننده مجدد خوی استکباری سردمداران کفرپیشه طاغوت ‌اعظم آمریکای جنایت‌پیشه است که هدفی جز تقابل با اسلام و تلاش مذبوحانه برای براندازی نظام مقدس اسلامی و سلطه شیطانی بر منطقه ندارد و این سیاست خصمانه بار دیگر موید آرمان اصیل استکبارستیزی و ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر ام‌الفساد قرن با الهام از کلام امام راحل عظیم‌الشان می‌باشد که به زیبایی و ژرف ‌اندیشانه فرمودند: «ما به‌یاری خدا تا نابودی کامل دشمنان اسلام و ملت‌های مستضعف جهان در برابر آنان و به‌خصوص در مقابل امریکای جهان‌خوار ایستادگی خواهیم کرد. » 

آمریکا ترامپ ایران تهران عهدشکنی راهپیمایی دشمنان ندارد برجام اروپا اتحادیه خاتمی می‌کنید اسلامی قطعنامه موشکی ضدآمریکایی اینکه پایانی سراسر می‌کنی امام برابر ایستادگی اسلام ادامه آینده تهرانی محکوم اسرائیل همچون شعارهایی تهرانی‌ها گزارش بیگانگان تظاهرکنندگان اقامه اعتماد همچنین حواسمان