برگزیده ها
ضعیف! نظر ۱۰ منتقد خارجی درباره تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی

مازندمجلس: «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی نتوانسته نظر منتقدان جهانی جشنواره کن را جلب کند و با کسب ۱.۸ امتیاز در رتبه فیلم‌های «ضعیف» قرار گرفته است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، تازه‌ترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی «همه می‌دانند» بعد از نمایش در افتتاحیه جشنواره کن نتوانست توجه منتقدان جشنواره کن را جلب کند.

در همین راستا «اسکرین دیلی» به تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی از 4 امتیاز فقط 1.8 امتیاز دادند تا این فیلم در زمره فیلم‌های «ضعیف» قرار گیرد.

بدین ترتیب آخرین ساخته فرهادی در کنار فیلم سینمایی «یوم الدین» محصول کشور مصر فقط 1.8 امتیاز گرفته و در آخر جدول روز نخست قرار گرفته است.

منتقدانی که در این جدول آرای خود را اعلام کرده‌اند از نشریات بین‌المللی همچون نشریه مدوزای روسیه، پوزیتیف فرانسه، لس‌آنجلس تایمز، دیلی تلگراف، بانکوک پست، سایت‌ اند ساوند، المن چین، دای زیت آلمان و لیبراسیون فرانسه هستند.

سایت معتبر متاکریتیک نیز به فیلم سینمایی «همه می‌دانند» امتیاز 68 از 100 را داده است، این در حالی است که «فروشنده»، ساخته قبلی اصغر فرهادی در این سایت 85 امتیاز از 100 گرفته است.

بسیاری از منتقدان معتقد‌ند که تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی، نه تنها در جشنواره کن، بلکه در اسکار هم اقبال چندانی نخواهد داشت.

فارس
فرهادی امتیاز ساخته تازه‌ترین جشنواره سینمایی گرفته فرانسه می‌دانند منتقدان