برگزیده ها
دو نامزد احتمالی انتخابات مجلس در نوبت هیئت نظارت بر مطبوعات

اختصاصی مازندمجلس: برکسی پوشیده نیست که یک از مهمترین ابزارهای برندسازی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی رسانه‌ می‌باشد. در میان همه متقاضیان مطرح دریافت مجوز رسانه، نام فرماندار اسبق ساری و مدیرکل سابق دولت تدبیر و امید در مازندران نیز وجود دارد.

اختصاصی مازندمجلس: مازندران طی سال‌های اخیر یکی از استان‌های پر متقاضی در کسب مجوز رسانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، فارغ از اینکه چگونه این رشد قارچی شکل گرفته و کیفیت رسانه‌های موجود چگونه است آنچه اینک جلب توجه می‌نماید رجوع برخی از چهره‌های سیاسی و مدیران گذشته دولت روحانی و احمدی‌نژاد در مازندران برای کسب مجوز رسانه می‌باشد.

برکسی پوشیده نیست که یک از مهمترین ابزارهای برندسازی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی رسانه‌ می‌باشد. در میان همه متقاضیان مطرح دریافت مجوز رسانه، نام فرماندار اسبق ساری و مدیرکل سابق دولت تدبیر و امید در مازندران نیز وجود دارد.

دو کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم از دو حوزه انتخابیه مازندران یکی از ساری که متقاضی دریافت مجوز پایگاه خبری و دیگری از حوزه انتخابیه شرق مازندران متقاضی نشریه منطقه‌ای می‌باشد.

فارغ ازاینکه یک رسانه منتصب و برخاسته از نامزد انتخابات تا چه میزان می‌تواند برای صاحب امتیاز خود جریان‌ساز باشد اما باید توجه جدی‌تر نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به رسانه را به فال نیک گرفت.

پیشتر نیز نماینده فعلی ساری تجربه ناموفقی از صاحب امتیازی یک نشریه را داشته است این در حالی است که در انتخابات مجلس دهم نیز باسابقه‌ترین نشریه استان نتوانتست برای صاحب امتیاز خود در انتخابات مجلس دهم تا پیش از اعلام نظر شورای نگهبان جریان سازی نماید.

کاری که مدیرکل اسبق صدا سیما مازندران پس از نمایندگی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده اسبق نور و محمودآباد نیز تجربه کرده بودند اینک دو نامزد احتمالی انتخابات مجلس در نظر دارند تجربه نمایند.

اگرچه در کشور نیز تجربه‌های موفقی از مدیریت رسانه برخی از نمایندگان مجلس دیده می‌شود اما از آنجایی که به نظر نمی‌رسد علت و انگیزه متقاضیان فوق الذکر از دریاف مجوز رسانه‌ انجام فعالیت مطبوعاتی باشد شاید باید برخی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم را که در نظر دارند رسانه شخصی را ابزار تبلیغات انتخاباتی خود قرار دهند به این بیت از شعر مولوی ارجاع داد که: «خوشتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران»

مازندران مطبوعات انتخابات هیئت نظارت مازندمجلس