برگزیده ها
اروپا به دنبال سرپوش گذاشتن بر حیثیت از دست رفته آمریکا در مسئله برجام است

مازندمجلس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که باید در شرایط فعلی با نگاه به درون و تقویت نقاط قوت، توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های آمریکا پیروز شویم.

مازندمجلس: ولی الله نانواکناری با تاکید بر اینکه «همچنان اروپا برای ما همچون آمریکا قابل اعتماد نیست» گفت: اروپایی‌ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر حیثیت از دست رفته آمریکا در مسئله برجام در جهان هستند چون اکنون همه می دانند که آمریکا به تعهداتش پایبند نیست و اروپا می خواهد چنین اتفاقی برایش رخ ندهد.

وی افزود: اکنون ما منتظر اقدامات عملی اروپا در اجرای تعهداتش هستیم. چون بنا به تمامی گزارشهای ناظران برجام و تایید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران تاکنون به تمامی تعهداتش عمل کرده اکنون نوبت‌ آمریکاست که پایبندی به تعهداتش را اثبات کند.

این نماینده مجلس در عین حال گفت: البته معتقدم نباید تمامی نگاه و انرژی ما به برجام باشد. باید خودکفایی لازم را در عرصه اقتصادی و مسائل سیاسی و دفاعی به دست آورده تا بتوانیم در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی کنیم چون ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را داریم که توانستیم در مقابل تمامی کشورهای غربی ایستادگی کنیم.

به گزارش ایسنا؛ این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون که شرایط کشورمان از نظر دفاعی، اقتصادی و سیاسی در وضعیت بهتری قرار دارد. باید قدرت و قوت و توانمندی خود را به دنیا اثبات کرده تا در مقابل توطئه آمریکا پیروز شویم.

اروپا به دنبال سرپوش گذاشتن بر حیثیت از دست رفته آمریکا در مسئله برجام است