برگزیده ها
وجود مشکلات اساسی ناشی از آلودگی محیط زیست در استان مازندران

مازندمجلس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در تذکر شفاهی به وزیر کشور و نیرو از عدم توجه به مشکلات محیط زیست استان مازندران انتقاد کرد.

مازندمجلس: علی اسماعیلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه،  2 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای آموزشی بوده ضمن اینکه حدود یکصد هزار معلم کمبود داریم، چرا برای جذب نیروی مورد نیاز در این حوزه اقدام نمی شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور ادامه داد: اقتصاد مهم ترین مشکل امروز جامعه است چرا در این مورد اقدام نمی شود؟ چرا از افزایش بی رویه قیمت ارز جلوگیری نمی شود و در تصمیم گیری ها از کارشناسان و خبرگان کمک  گرفته نمی شود.

وی در تذکر به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: مشکل امروز استان مازندران کمبود آب کشاورزی است، گناه آن ها چیست که برای تولیدات کشاورزی باید به دنبال آب و سوخت بگردند، چرا برای حل مشکل آن ها اقدام نمی شود، چرا برای اتمام پروژه سد هراز اقدامی صورت نمی گیرد.

اسماعیلی در تذکر به وزرای کشور و نیرو یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی استان مازندران آلودگی محیط زیست است که در اثر تولید زباله و فاضلاب به یک تهدید تبدیل شده است، چرا برای مدیریت پسماند و فاضلاب این استان اقدام اساسی صورت نمی گیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر به رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور بزرگ بودن بدنه دولت است که بیش از 85 درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص داده است چرا برای کوچک سازی و واگذاری تصدی های قابل واگذاری دولت اقدامی صورت نمی گیرد.

وجود مشکلات اساسی ناشی از آلودگی محیط زیست در استان مازندران