برگزیده ها
آخرین خبرها از ساخت سریال حضرت معصومه(س)/ تحقیق ادامه دارد

مازندمجلس: جواد افشار کارگردان درباره ساخت سریال حضرت معصومه(س) بیان کرد که این سریال در حال حاضر توسط تیمی از مشاوران در مرحله تحقیق و نگارش طرح است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، جواد افشار درباره سریالی که قرار بود با محوریت حضرت معصومه(س) بسازد، بیان کرد: سریال حضرت معصومه(س) از کارهای بلند و عظیمی است که تدارکی ویژه و طولانی می خواهد.

وی ادامه داد: این سریال اکنون در مرحله تحقیق و نگارش توسط یک تیم قوی با مشاوران و کارشناسان متخصص این امر است که بیشتر از چند سال است که مشغول آن هستند.

افشار با اشاره به اینکه پیش از این نیز تلاش هایی برای ساخت سریالی با محوریت حضرت معصومه(س) انجام شده است، بیان کرد: آستان قدس رضوی پنج سال پیش مذاکراتی به واسطه یک تهیه کننده با ما انجام داد. ما در آن زمان پیش تولید اولیه با نگارش یک فیلمنامه اولیه انجام دادیم که به دلیل نبود اجماع بین مدیران تلویزیون و آستان قدس و آستان حضرت معصومه بی نتیجه ماند و من نیز رغبت ادامه کار را از دست دادم و مشغول ساخت سریال «کیمیا» شدم.

کارگردان سریال های «آنام» و «کیمیا» اضافه کرد: بعد از آن سال ها، مجددا مذاکراتی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه و هم از سوی تهیه کننده تلویزیونی آن با من آغاز شد که امیدوارم نتایج این اقدام جدید که با پختگی و تامل بیشتر همراه است مثبت باشد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت سریال حضرت معصومه(س) عنوان کرد: این اتفاق مربوط به بخش مهمی از تاریخ اسلام و ایران و ریشه های پیوند بین این دو و همچنین آشنایی با عظمت و جایگاه و تاثیرگذاری نقش این شخصیت برجسته اهل بیت بر جامعه آن روز است. پرداختن به آن روزگار می تواند تصویری از پیاده کردن مبانی اندیشه ناب محمدی باشد که به شدت توسط اندیشه های انحرافی و توطئه های شیطانی در معرض نابودی قرار گرفته بود و حالا من امیدوارم پس از سال ها این سریال به تولید برسد.

کارگردان سریال «مادرانه» درباره فعالیت های فعلی تصریح کرد: در حال حاضر ما به عنوان حلقه اتصال و پیگیری های لازم در جهت پیشبرد این اثر بین تلویزیون و آستان مقدس حضرت معصومه(س) هستیم و فعلا خودجوش به اتفاق تهیه کننده و تیم تحقیق و نگارش مشغولیم تا ان شاءالله به نتیجه لازم برسیم.

کارگردان سریال «جابربن حیان» بیان کرد: به نظر می رسد آستان حضرت معصومه(س) در قم که پیش از این به دنبال ساخت چنین سریالی بوده امروزه بیش از پیش عزم و اراده اش جدی تر شده است و افق روشن تری نسبت به ساخت این اثر فاخر دیده می شود.

افشار در پایان عنوان کرد: این فیلمنامه در حال حاضر روند عادی خود را برای طرح و نگارش طی می کند و ما با اتمام این مراحل ان شاءالله برای ساخت آن اقدام خواهیم کرد.

مهر
معصومه سریال آستان افشار نگارش کننده ادامه عنوان کارگردان سریالی تحقیق امیدوارم کیمیا اقدام اندیشه نتیجه اتفاق شاءالله مذاکراتی بیشتر محوریت درباره مشغول اشاره فیلمنامه اولیه تولید تلویزیون