برگزیده ها
سهم خواهی خواص آفت انقلاب اسلامی

اختصاصی مازندمجلس: صمدی آملی در سالروز رحلت امام خمینی در ساری بیان داشت: ‌‌‌‏آن چه باعث شد که مسیر انقلاب نبوی با تشکیل سقیفه منحرف شود سهم خواهی نخبگان سیاسی مدینه از این انقلاب بود. انصار با طرح مجاهدات و زحمات خویش و مهاجرین با یادآوری رنج و مشقات خویش و رزمندگان بدر و احد و ... اساس تاسیس و مذاکرات سقیفه بر سهم خواهی بود

اختصاصی مازندمجلس: این استاد حوزه علمیه ادامه داد: ‌‌‌‏اما سیره و کلام علوی بر این بود که: خداوند به واسطه انقلاب اسلامی نبی بر ما منت گذاشت چرا که به ما توفیق عروج به مقامات عالی انسانی را بواسطه جهاد و دفاع از دینش عنایت نمود. ما بابت زندان، تبعید، شکنجه، جانبازی در میدان نبرد، شهادت و بذل مال در راه انقلاب اسلامی نبی بدهکار هستیم و نه طلبکار و سهم خواه، سهم خواهی خواص آفت انقلاب اسلامی است.

‌‌‌‏یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ‌‌‌‏آنچه امروز نیز در انقلاب اسلامی ایران جریان نفوذ خارجی را به موفقیت‌هایی رسانده، چالش سهم خواهی نخبگان سیاسی از انقلاب است.

صمدی آملی ادامه داد: ‌‌‌‏اگر با نگاه قرآنی نگاه کنیم همه ما مدیون اسلام،اهل بیت، قرآن، خون شهدا و امام و انقلاب هستیم چرا که به واسطه مجاهدت در راه دینش توفیق و فرصت برای عروج به مقامات عالی انسانی را برای ما فراهم آورد.

شهیدان عبوری صمدی آملی انقلاب خواص مازندمجلس