برگزیده ها
شورای عالی اکران درباره نمایش بازی‌های جام‌جهانی تصمیم می‌گیرد

مازندمجلس: شورای عالی اکران قرار است در روز سه شنبه 22 خردادماه درباره نمایش بازی‌های جام جهانی در سینمای کشور، تصمیم قطعی بگیرد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، چند هفته‌ای است که نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی 2018 در سینما‌های کشور، به یکی از موضوعات پرحرف و حدیث حوزه سینما تبدیل شده است. موضوعی که از طرفی برخی از فیلمسازان با آن مخالف هستند و از طرفی دیگر برخی از سینماداران به شدت پیگیر اجرایی شدن آن‌اند.

ظهر امروز غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که وضعیت نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی 2018 در سینماهای کشور فردا (دوشنبه 21 خردادماه) توسط شورای صنفی نمایش مشخص می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس نشان می‌دهد که تصمیم‌گیری قطعی درباره نمایش بازی‌های جام جهانی در سینماهای کشور، قرار است روز سه شنبه 22 خردادماه توسط شورای عالی اکران، تعیین تکلیف شود. همچنین به تازگی دیدگاه نیروی انتظامی درباره امکان نمایش بازی‌های جام جهانی در سینما‌های کشور در اختیار شورای عالی اکران قرار گرفته است و در جلسه روز سه‌شنبه قرائت می‌شود تا اعضای شورای عالی اکران نظر قطعی را اتخاذ کرده و اعلام کنند.
نمایش شورای بازی‌های اکران جهانی درباره سینماهای خردادماه اعلام سینما‌های فوتبال سه‌شنبه