برگزیده ها
به هیچ عنوان، بنایی برای سفر به مسکو جهت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ندارم

مازندمجلس: نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن ابراز بی‌اطلاعی از قرار گرفتن نامش در فهرست نمایندگان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت که ترجیح می‌دهد یک مربی جوان موفق یا یک فوتبالیست پدیده به‌جای او راهی مسکو شود.

مازندمجلس: علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به حواشی ایجاد شده درمورد اعزام تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ مسکو در کشور روسیه اظهار داشت: اصلاً در جریان نیستم و نمی‌دانم چه کسی اسم بنده را در این فهرست قرار داده است.

از قرار گرفتن نامم در فهرست نمایندگان اعزامی‌ به مسکو باخبر نبودم

عضو هیات رییسه مجلس شورای‌ اسلامی‌ یادآور شد: طبیعتاً اگر قرار بود به همراه تیم ملی یا به‌نمایندگی از مجلس به روسیه اعزام شوم، طبیعتاً باید از بنده پاسپورت و مدارک می‌گرفتند اما نه‌تنها چنین مدراکی از بنده درخواست نشد؛ بلکه اساساً در این رابطه صحبتی هم با بنده صورت نگرفته است.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبیعتاً بنده به‌عنوان نماینده‌ای که پیگیر مسائل ورزشی هستم و در فراکسیون ورزش مجلس نیز به‌عنوان نایب رییس عضویت دارم، علاقمند به تماشای این رقابت‌ها هستم اما هیچ صحبتی با بنده در این رابطه صورت نگرفته و درحال حاضر بنای سفر به مسکو ندارم.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس دهم در واکنش به هجمه‌های انتقادی این چند روز اخیر که به‌ویژه با محوریت تخریب نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس صورت گرفت، اعلام کرد: درصورتی که نام بنده در این فهرست قرار گرفته باشد و تصمیمی در این رابطه اتخاذ شده باشد، به این ترتیب سهمیه خود را به کسانی که شایستگی دارند، می‌دهم.

یک مربی موفق یا یک فوتبالیست جوان جایگزینم در رقابت‌های‌ جام جهانی‌ شود

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد: به این ترتیب این سهمیه را یا به یکی از مربیان جوانی که استعدادهای توانمندی را چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک فوتبال پرورش داده است، می‌دهم و یا این سهمیه را در اختیار یکی از بازیکنانی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ یک یا لیگ برتر فوتبال کشورمان پدیده بوده اما در تیم ملی عضویت ندارد، قرار می‌دهم تا با تماشای رقابت‌ها و حضور در گرماگرم مسابقات، بر تجربیات خود در این عرصه بیافزاید.

یوسف‌نژاد در پایان تصریح کرد: به هر تفسیر بنده به هیچ عنوان بنایی برای سفر به مسکو جهت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ندارم و واقعاً نمی‌دانم چه کسانی این مسائل را مطرح کرده و به آن دامن زدند.

هیچ عنوان بنایی برای سفر به مسکو جهت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ندارم