برگزیده ها
طفره حسین‌زادگان از هزینه بی‌سابقه برای اتاق «من و تو»

اختصاصی مازندمجلس: احمد حسین زادگان که از اسفند ۹۶ مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را برعهده دارد، پس از عزل و نصب‌های پر حاشیه، اولین نشست خبری خود را با اصحاب رسانه برگزار کرد

اختصاصی مازندمجلس: وی در پاسخ سوال اول خبرنگارمازندمجلس پیرامون عدم حضور مدیران در مراسم تودیع و معارفه خود که تشابه بسیاری به شیوه عزل و نصب‌های دولت احمدی‌نژاد دارد، بدون آنکه توضیحی مشخص و مستقیمی پیرامون این موضوع داشته باشد بیان داشت: در مراسم تودیع و معارفه هر دو طرف را دعوت می‌کنیم. شاید مدیری بنا به نظرات خودش در مراسم شرکت نکند. ظاهرا باید برای عزل و نصب‌ها تقویمی همانند «فیفادی» معین کنیم تا برخی رسانه‌ها ناراحت نشوند.

فرماندار اسبق ساری در پاسخ به سوال دیگری پیرامون علت تاخیر در انتخاب فرماندار ساری و اینکه آیا به دنبال گزینه ای هستید تا سیاست‌های شما را دنبال نماید اظهار داشت: ساری شرایط ویژه‌ای دارد. به دنبال انتخاب گزینه مناسبی با کمترین هزینه هستیم. باید با حوصله عمل کنیم.

شاید نماینده‌ای به خاطر سلایق سیاسی با گزینه‌های ما مخالف است که حق طبیعی است. آنها رایزنی‌های خود را از وزارت کشور دنبال می‌کنند.

احمد حسین زادگان در پاسخ به سوال دیگر مازند مجلس در خصوص هزینه‌های هنگفت صورت گرفته برای مبلمان اتاق کاری خود، بدون شفافسازی نسبت به ضرورت و منابع تامین هزینه آن، عنوان کرد: از این ارقام شما بیشتر اطلاع دارید. اتاقی به مجموعه اتاق بنده اضافه شده که برای گفت‌و‌گو تعبیه شده است. مثلا من و تو بخواهیم گفت‌وگو کنیم باید به آن اتاق برویم. که البته گفت‌وگو نباید شبیه 《من و تو》 شود. ما خاطره‌ی خوبی از افرادی که چای شیرین می‌خوردند و اختلاس هم می‌کردند نداریم.

 

جزئیات این نشست خبری و سوالات مطرح شده خبرنگار مازندمجلس و پاسخ‌های حسین زادگان به زودی از همین پایگاه خبری

حسین زادگان استانداری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی ساری مازندمجلس