برگزیده ها
استقبال مردم از پخش فوتبال در سینماها / هیچ مشکل امنیتی و بی‌نظمی گزارش نشده است

مازندمجلس: مسابقه فوتبال دو تیم ایران و مراکش از سری مسابقات جام جهانی فوتبال شب گذشته ۲۵ خردادماه در سالن‌های سینما به نمایش درآمد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه اولین مسابقه فوتبال در طرح جدید نمایش مسابقات فوتبال در سینماها شب گذشته با نمایش مسابقه فوتبال ایران و مراکش اجرا شد گفت: نمایش این مسابقه در سالن‌های سینما بدون هیچ مشکلی برگزار شد و استقبال مخاطبان نیز بسیار خوب بود و تمام سینماهایی که قرار بوده در طرح شرکت کنند مسابقه فوتبال را نمایش دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل خاصی به وجود آمد که نیاز به دخالت نیروی انتظامی باشد یا خیر، گفت: شب گذشته من شخصاً حدود پنج بار با مسوولان اداره اماکن نیروی انتظامی تلفنی گفت‌وگو کردند و آنها هیچ مشکل و گزارشی را اعلام نکردند.

فرجی ادامه داد: استقبال در سالن‌های سینمایی تهران بهتر از شهرستان بوده است. در شهرستان‌ها نیز سینماهای شهر مشهد با استقبال خوبی همراه شدند اما سایر شهرها استقبال خیلی خوب نبود و بعضی شهرستان‌ها نیز این طرح را اجرا نکردند البته ناهماهنگی‌های جزئی نیز وجود داشت. قرار است مسابقه دوم تیم ایران برابر اسپانیا نیز مانند بازی با مراکش در سالن‌های سینمایی به نمایش دربیاید.
نمایش مسابقه فوتبال استقبال سالن‌های نکردند سینمایی ایران شهرستان‌ها انتظامی گذشته سینماها گزارش گفت‌وگو مراکش نیروی