برگزیده ها
اعلام شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالت فقط تا 31 خردادماه

مازندمجلس: تهران- ایرنا- سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه سهام عدالت از ابتدای تیرماه به مدت 2 هفته از دسترس خارج می شود و مشمولان فقط تا 31 خردادماه فرصت دارند شماره شبای خود را به این سامانه اعلام کنند.

مازندمجلس: به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان خصوصی سازی، این سامانه در بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان برای بروز رسانی و بررسی چگونگی ادامه دریافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج می شود و امکان ثبت شماره شبای بانکی جدید در این سامانه فراهم نخواهد بود.
براساس این گزارش، مشمولانی که تاکنون موفق به وارد کردن شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت نشده اند در این هفته فرصت دارند شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت به نشانی اینترنتی www.samanese.ir وارد کنند.
برپایه این گزارش سایر خدمات این سامانه در 2 هفته یادشده همچنان به عموم مشمولان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، مشمولان سهام عدالت از20 فروردین ماه سال گذشته فرصت داشتند شماره شبای بانکی خود را برای دریافت سود سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر وارد کنند.
تاکنون نزدیک به 38 میلیون و 800 هزار نفر سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کرده اند و سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان مبلغ حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.
در حال حاضر حدود 39 میلیون و 400 هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.
اقتصام**9132** 2023

اقتصاد

سهام عدالت خصوصي سازي

شماره شبا

شماره عدالت مشمولان سامانه بانکی دریافت گزارش میلیون تاکنون ایرنا