برگزیده ها
توسعه گردشگری شرق مازندران باقوت دنبال شود

مازندمجلس: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری شرق مازندران باقوت دنبال شود

مازندمجلس: علی‌محمد ظهر پنج‌شنبه در مراسم جشنواره تمشک نکا افزود: توسعه همه‌جانبه با تلاش و پیگیری مستمر اتفاق می‌افتد و در این بخش باید همگان برای توسعه شهرستان تلاش کنند.

وی گفت: برپایی جشنواره تمشک نکا، یک‌قدم مهم برای ثابت کردن ظرفیت‌های شهرستان است که اگر از این ظرفیت‌ها  استفاده کنیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت: گیاهان دارویی هم‌ظرفیت بزرگی در شهرستان نکا است که برای توسعه در این بخش هم باید تلاش عمده انجام شود.

شاعری گفت: رفع مشکلات مردم از وظایف مهمی است که بر عهده مسئولان است و در کنار آن ما هم تلاش داریم تا زمینه۲های رفاه اجتماعی را افزایش دهیم و در این راستا، چهار  هکتار زمین برای شهربازی در نکا توسط شهرداری تملک شده و  قرمرض هم‌ظرفیت مهم گردشگری است که امسال  به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ۹۰ درصد گردشگران به غرب استان مازندران می‌روند و لذا باید برنامه‌ریزی مناسب انجام و رونق اجتماعی ایجاد شود تا گردشگران، شرق مازندران را هم به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، امام‌جمعه نکا هم در سخنانی گفت: برپایی این جشنواره و نمایشگاه ظرفیت مناسبی برای شناساندن شهرستان نکا است که در ادامه باید به توسعه اقتصادی برای خانواده‌ها منجر شود.

مجلس شاعری نکا مازندران جشنواره-تمشک مازندمجلس