برگزیده ها
مشکل کشور فقدان مدیریت جهادی است/ تصویب قانون مبارزه با پولشویی

مازندمجلس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کشور فقدان مدیریت جهادی است، گفت: مدیریت جهادی این است که اگر مسؤولیتی را پیشنهاد کردند و تخصص نداشتیم آن را نپذیریم، ویژگی دوم مدیریت جهادی، امانت‌داری است، آرام آرام باید در مسیری قرار بگیریم که مدیران ما چنین ویژگی‌هایی داشته باشند

مازندمجلس: علی اسماعیلی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رضایت مردم، رضایت خداوند را به دنبال دارد و هیچ عبادتی بالاتر از خشنودی و رضایت خلق نیست.

وی افزود: از مشکلات کنونی کشور و گله مردم این است که مدیریتی که وجود دارد مدیریت جهادی نیست اما ما همه همت خود را گذاشتیم تا مدیریت جهادی در شهرستان نهادینه شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کشور فقدان مدیریت جهادی است، تصریح کرد: مدیریت جهادی این است که اگر مسؤولیتی را پیشنهاد کردند و تخصص نداشتیم آن را نپذیریم، ویژگی دوم مدیریت جهادی، امانت‌داری است، آرام آرام باید در مسیری قرار بگیریم که مدیران ما چنین ویژگی‌هایی داشته باشند.

این مسوول افزود: این دو ویژگی خوب است اما کافی نیست مدیران جهادی باید سعه صدر داشته باشند، پاسخگو باشند، خدمتگزار و نوکر مردم باشند، این تکلیف است، دستور دین است باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اگر کاری هم انجام نشد ارباب رجوع از رفتار ما رضایت داشته باشند.

اسماعیلی تاکید کرد: هر مدیری جهادی عمل نکند و مقید به وقت و حتی کمتر از آن باشد، با وی برخورد می‌کنم، این وظیفه نظارتی نماینده است.

وی به دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: معظم‌له بر در راس امور بودن مجلس تاکید کردند و فرمودند مجلس باید قانون‌گذاری و نظارت کامل داشته باشد.

 نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین بر دو موضوع پولشویی و مبارزه با تروریسم  تاکید داشتند که مجلس باید در این رابطه قانون تصویب کند.

مازندران نور نماینده مدیریت جهادی پولشویی اسماعیلی مازندمجلس