برگزیده ها
تلاش برای جذب اعتبارات جهت بهسازی شبکه توزیع/ پیگیری مراجع قضایی در خصوص پرونده اختلاس

اختصاصی مازندمجلس:نشست خبری مدیران صنعت برق مازندران با حضور مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، مدیرعامل توزیع برق مازندران و غرب استان، مدیریت تولید برق نکا صبح در استانداری مازندران برگزار شد

اختصاصی مازندمجلس: قاسم شهابی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، در پاسخ به سوالی در خصوص رایزنی با مدیران ارشد و نمایندگان مجلس برای جذب اعتبارات لازم جهت بهسازی شبکه‌های توزیع برق، عنوان کرد: ما نیاز خود را منعکس کردیم و طرح‌های پیشنهادی را به اطلاع نمایندگان مجلس رساندیم اما توقع برآورده شدن این نیاز را نداریم. با رایزنی‌هایی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تلاش ما بر این است که اعتبارات کافی در اختیار ما قرار گیرد.

همچنین در ادامه نشست کیوان فرحزاد، مدیرعامل توزیع برق غرب استان مازندران در واکنش به سوال خبرنگار مازندمجلس در خصوص اختلاس یکی از کارمندان این شرکت، بیان داشت: برخی از اتفاقات در همه‌ی سیستم‌ها رخ می‌دهد. مقام های نظارتی ما را موظف کرده‌اند که در صورت کشف تخلف، ابتدا خودمان اقامه دعوا کنیم و به صورت قانونی پیگیری کنیم. با هماهنگی مقام قضایی و سایر دستگاه‌ها به طور دقیق پیگیر این موضوع هستیم.
وی ادامه داد: وقتی شکایت قانونی انجام می‌دهیم تابع نظر مرجع مربوط هستیم. ما اطلاعات دقیق و صحیح را ارائه کردیم و آن‌ها در حال پیگیری هستند.

ویدئو این نشست خبری بزودی از شبکه های اجتماعی گروه رسانه ای موثق منتشر خواهد شد

مازندران برق اختلاس