برگزیده ها
کوچ نقدینگی به بازارهای مولد در گرو ممانعت از رونق سوداگری

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:برای هدایت نقدینگی به بخش تولید باید اقداماتی انجام شود که سوداگران نتوانند به سود در بازارهای غیرمولد مانند ارز و سکه طلا دست یابند

مازندمجلس: علی اسماعیلی با اشاره به بالا بودن میزان نقدینگی در کشور گفت:میزان نقدینگی در جامعه بالا است که اگر از این نقدینگی استفاده بهینه شود و بتوان مشکل کمبود نقدینگی بخش مولد را حل کرد اقتصاد کشور متحول می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس شورای اسلامی ادامه داد:درخصوص نقدینگی کشور نکته قابل تاملی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد در حال حاضر بیشترین میزان نقدینگی در دست جمعیت کمی است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم شورای اسلامی با ادامه داد:اقتصاد کشور با مشکلاتی مانند رکود،سرگردانی نقدینگی و تورم روبرو است و بطور بدیهی حل مشکلات اقتصادی در گرو این است تصمیم گیری های اقتصادی با لحاظ تمامی جوانب اتخاذ شود.

رفع مشکلات اقتصادی با اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی 

اسماعیلی، با بیان اینکه با اراده ملی و توجه به راهکارهای کارشناسی، رفع مشکلات اقتصادی ممکن می شود، افزود:با اراده ملی در سال های دفاع مقدس پیروز شدیم بنابراین مشکلات اقتصادی نیز قابل حل است.

وی تصریح کرد:با اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی کشور رفع می شود اما نباید فراموش کرد با نگاه بخشی و جزیره ای در اقتصاد به موفقیت دست نخواهیم یافت.

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس شورای اسلامی یادآور شد:برای هدایت نقدینگی به بخش تولید باید اقداماتی انجام شود که سوداگران نتوانند به سود در بازارهای غیرمولد مانند ارز و سکه دست یابند چرا که با انجام این مهم بطور طبیعی نقدینگی به بخش تولید سوق داده می شود

علی اسماعیلی اقتصاد نقدینگی مازندران مازندمجلس