برگزیده ها
 یوسفیان ملا: مدیریت اقتصادی کشور نیازمند تقویت جدی است

مازندمجلس: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اتخاذ تدابیر اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد

مازندمجلس: یوسفیان ملا درباره تجمع مسالمت‌آمیز کسبه در بازار گفت:مردم مطالبات اقتصادی به حقی دارند و  وظیفه مسئولان  این است که تدابیری اتخاذ کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:مردم در دیدار با نمایندگان مجلس مسائل اقتصادی خود را مطرح می کنند و در این خصوص نمایندگان مجلس نیز تاکید دارند که مشکلات اقتصادی مردم باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی،تصریحکرد:باید در مدیریت اقتصادی کشور تحولی ایجاد شود چرا که پذیرفته نیست مشکلات اقتصادی مردم تداوم داشته باشد.

وضعیت اقتصاد خانوراها درک شود

یوسفیان ملا در ادامه گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه وضعیت اقتصاد خانوراها باید درک شود، تصریح کرد:باید توجه کرد در حال حاضر هیچ تحریمی اعمال نشده بنابراین نمی توان تمامی مشکلات مربوط به بی ثباتی در بازارها را ناشی از موضوع تحریم ها دانست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:باید با مدیریت صحیح اقتصادی و نظارت موثر مسائل اقتصادی کشور را حل کرد.

یوسفیان ملا اقتصاد دولت مجلس مازندمجلس