برگزیده ها
 ۴۰۴ پروژه عمرانی در ساری نیمه تمام است

مازندمجلس:فرماندار ساری شمار پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان را ۴۰۴ پروژه اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۷ درصد اعتبارات سال قبل شهرستان تخصیص‌یافته است

مازندمجلس: عباسعلی رضایی صبح چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی شهرستان با تأکید بر برنامه محوری دستگاه‌های اجرایی خواستار تدوین برنامه در حوزه کاری ادارات شهرستان شد.

وی بابیان اینکه در اتاق‌های دربسته برای مردم نسخه ننویسیم افزود: آزمون‌وخطا نباید داشته باشیم و باید کارکنیم و بازه زمانی آزمون‌وخطا گذشته است و اکنون فرصت کار و برنامه است.

وی تأکید کرد: کار برای مردم باید ملموس باشد و چراکه در حال حاضر ۴۰۴ پروژه نیمه‌کاره در شهرستان وجود دارد و باید به سرانجام برسد.

رضایی با اظهار اینکه باید به میزان اعتبارات موجود، پروژه تعریف کنیم، تعدد پروژه‌ها را کاری غیرمنطقی دانست و گفت: تعدد پروژه‌ها سبب زمان‌بر شدن آن می‌شود.

فرماندار ساری با عنوان اینکه تا پایان تیرماه باید اعتبارات سال قبل جذب شود گفت: تاکنون ۵۷ درصد اعتبارات سال قبل در شهرستان جذب‌شده است.

وی با اظهار اینکه از کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم گفت: توجه به زیرساخت‌های اقتصادی، اسناد چشم‌انداز بالادستی، بودجه سنواتی، خدمت‌رسانی به مردم، نگاه به ظرفیت‌های مناطق با نگاه تعادل منطقه‌ای ازجمله اولویت‌های بودجه‌ای خواهد بود.

رضایی، بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد و گفت: افزایش مشارکت در اجرای پروژه‌ها و زمینه‌سازی برای جذب اعتبارات ملی از دیگر رویکردهایی است که مدنظر قرار گیرد.

مازندران ساری فرماندار پروژه مازندمجلس