برگزیده ها
رئیس دولت تدبیر؛ خود کرده را تدبیر نیست!

اختصاصی مازندمجلس: گویا در نگاه رئیس جمهور محترم! مرگ خوب است ولی برای همسایه...

اختصاصی مازندمجلس: رئیس جمهور در اقدامی احتمالا به زعم خود زیرکانه اخیرا در جلسه هیئت دولت سخنان حمایتی رهبر انقلاب از دولت را به ناف انتخابات گره زده و ادعا نموده است کسی تصور نکند با تخریب دولت در انتخابات ۱۴۰۰ رای می‌آورد. او با دستاویز قرار دادن سخنان رهبری بیان داشت: زمان خالی کردن پشت دولت نیست. اگرچه ما نیز  معتقد به خالی کردن پشت دولت نیستیم اما نسبت به ادعای جناب روحانی مطمئن نیستیم. او پیش از این نیز برخی از کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم که فعالیت زودهنگام خود را شروع کرده بودند را از انتقاد به دولت برحذر داشت.
گویا در نگاه رئیس جمهور محترم! مرگ خوب است ولی برای همسایه
جناب روحانی! کدام صحنه گردان سیاسی است که نداند استراتژی اصلی شما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ حمله به احمدی‌نژاد و سیاست‌های دولت او بوده است، حربه‌ای که احمدی‌نژاد نیز در مقابل هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۴ بکار برد. اگر بپذیریم که نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم و نیز کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید به جای تخریب دولت مستقر اقدام به ارائه برنامه نمایند اما چگونه است که این نسخه را برای خود ننوشته‌اید؟
شما نه تنها این کار را نکردید بلکه عملکرد نچندان مطلوب چهارسال دولت نخست خود را با عنوان آواربرداری از کارهای دولت گذشته توجیه نموده، انتقادات به عملکرد ضعیت دولت دوم را نیز می‌خواهید با اَنگ انگیزه‌های انتخاباتی مجلس و ریاست جمهوری تفسیر کنید.
رئیس دولت تدبیر و امید لازم است بداند، خود کرده را تدبیر نیست. ضمن آنکه برخلاف نظر اساتید علوم سیاسی و کارشناسان بازاریابی سیاسی ادعای شما مبنی بر رای نیاوردن به زعم شما تخریب‌گران نیز فاقد پشتوانه علمی و تجربی است چراکه اکثر صاحب نظران فارغ از اخلاقی بودن یا نبودن این حربه، اثرگذار بودن آن را تکذیب نمی‌نمایند کمااینکه شما و احمدی‌نژاد شاهد مثال این نظریه‌اید.
چه اینکه دکتر "مسعود کیماسی" یکی از صدها صاحب نظر حوزه بازاریابی سیاسی معتقد است "تجربه معضلی مثل بیکاری می‌تواند بر سرزنش یا وفاداری افراد نسبت به دولت موثر باشد"
حال چگونه است یادآوری مشکلات موجود نتواند در کاهش پایگاه اجتماعی دولت و اصلاح طلبان بی‌اثر بوده و شانس موفقیت منتقدین را بالا نبرد؟
در نهایت اینکه رسانه دولت که از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کند به جای انحراف افکار عمومی بهتر است ناتوانی دولت در حل مسائل موجود را پذیرفته و آدرس غلط به مخاطبین خویش نداده و صورت مسئله را پاک ننماید.

 

رحمت عزیزی- قائم مقام معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران

انتخابات حسن روحانی رئیس جمهور بازاریابی سیاسی مازندران