برگزیده ها
علی اصغر یوسف نژاد از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: مازندمجلس به منظور پایان دوسال اول مجلس به بررسی عملکرد نماینده های مجلس استان می پردازد.

اختصاصی مازندمجلس: علی اصغر یوسف‌نژاد متولد سال 1338 در ساری و دارای مدرک مهندسی صنايع از دانشگاه علم و صنعت تهران می‌باشد.
از سوابق اجرایی، آموزشی و مدیریتی وی می‌توان به شهردار ساري، قائم مقام معاون پارلماني وزارت صنايع و معادن، رئيس دانشكده كشاورزي ساري و معاون پارلماني و حقوقي وزارت اقتصاد و دارائي اشاره کرد.
یوسف‌نژاد که سابقه نمایندگی مجلس در دوره‌های پنجم و هشتم را در کارنامه دارد اسفند 94 پس از قرار گرفتن در صدر لیست اصلاح‌طلبان شهرستان ساری توانست با کسب 116,540رای علاوه بر راهیابی به بهارستان بیشترین تعداد رای در میان نمایندگان استان را از آن خود کند.

پس از آغاز به کار دهمین مجلس شورای اسلامی او با کسب ۱۳۵رای توانست صاحب یکی از کرسی‌های هیئت رئیسه با عنوان دبیر هیئت رئیسه شود.

یوسف نژاد در سال اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس درآمد ولی سال دوم فعالیت خویش را در  کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد. وی عضو فراکسیون امید است و سال گذشته به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه به فعالیت پرداخت.

یوسف‌نژاد در انتخابات سال سوم هیئت رئیسه مجلس با کسب 129رای به عنوان یکی از دبیران هیئت‌رئیسه انتخاب شد. با توجه به فعالیت‌های یوسف نژاد در کمیسیون‌های تدوین آیین‌نامه داخلی و شوراها و امور داخلی کشور و همچنین بخشی از وعده‌های انتخاباتی وی در تحلیل‌های آتی به بررسی عملکرد دوسال گذشته‌ی علی‌اصغر یوسف‌نژاد خواهیم پرداخت.

یوسف نژاد ساری مازندران نیم فصل