برگزیده ها
عبدالله رضیان از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: در قسمت های بعدی سلسله تحلیل های بررسی عملکرد نمایندگان استان به بررسی روند فعالیت های رضیان خواهیم پرداخت.

اختصاصی مازندمجلس: عبدالله رضیان متولد سال 1346در ارطه قائمشهر و دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است.

از سوابق وی می توان به معاونت سازمان بازرسی مازندران، ریاست دادگستری شهرستان‌های بهشهر، آمل و بابل و ریاست دادگاه تجدید نظر مازندران اشاره کرد.

رضیان در دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان حضور داشت و طی رقابت با افرادی چون علی ادیانی و کمال علیپور، با کسب 62,192رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، جويبار، سوادكوه شمالی، سوادکوه و سيمرغ به مجلس راه پیدا کرد تا رقابت میان ادیانی و علیپور برای انتخاب دومین نماینده این حوزه به دور دوم کشیده شود.

وعده های انتخاباتی رضیان شامل بخش های متعددی بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به کاهش نرخ بیکاری از راه بهبود فضای کسب و کار، تلاش برای توسعه و افزایش بهره مندی کشاورزان و باغداران، بکارگیری زنان در مشاغل سرپرستی و مدیریتی متناسب با توانمندی های آنان، توجه به اصل مهم شایسته سالاری، پرهیز از تبارگرایی و توجه به اصل ثبات مدیریت کارآمد و ایجاد هماهنگی منطقی بین مدیران دستگاه های اجرایی اشاره کرد.

رضیان هم اکنون عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می باشد.

در قسمت های بعدی سلسله تحلیل های بررسی عملکرد نمایندگان استان مازندران  به بررسی روند فعالیت های رضیان خواهیم پرداخت.


رضیان مجلس قائمشهر مازندران نیم فصل