برگزیده ها
حسین نیازآذری از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: در تحلیل های آتی به بررسی عملکرد دوسال گذشته ی حسین نیازآذری خواهیم پرداخت.

اختصاصی مازندمجلس: حسین نیازآذری متولد 1شهریور سال 1336 می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

نیازآذری سال‌ها به عنوان فرماندار بابل و مدیرکل آبفای استان تهران به فعالیت پرداخته است.

از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی نیاز آذری میتوان به معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بابلسر، معاون آب و فاضلاب روستایی استان مازندران، معاون هماهنگی امور شرکتها و پشتیبانی آب و فاضلاب استان تهران و قائم مقام آب و فاضلاب استان تهران اشاره کرد.

اسفند 94در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیازآذری به همراه نجفی و قاسم زاده در لیست امید قرار داشت.

وی موفق به کسب 59700رای شد اما با توجه فاصله رای کم نسبت به دیگر رقیب خود یعنی همت الله طاهر نژاد و بر اساس قانون انتخابات پس از اعلام نتایج و انتخاب نجفی به عنوان اولین نماینده حوزه انتخابیه بابل، جهت انتخاب دومین نماینده این حوزه، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیاز آذری با کسب 63,209رای توانست برای دومین دوره متوالی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه بابل به مجلس راه پیدا کند. نیازآذری پیش از این و در دوره قبلی با کسب 83366 رای راهی خانه ملت شده بود.

وی در نهمین دوره مجلس به عضویت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درآمد و چهارسال عضو این کمیسیون بود. اما در دوره دهم عضویت در کمیسیون عمران را برای ادامه فعالیت خویش برگزید.

نماینده مردم بابل پس از عضویت در کمیسیون عمران، در سال اول به عنوان دبیر اول و در سال دوم به عنوان دبیر دوم این کمیسیون منصوب شد.

با توجه به فعالیت های نیازآذری در کمیسیون عمران و همچنین بخشی از وعده های انتخاباتی وی در تحلیل های آتی به بررسی عملکرد دوسال گذشته ی وی خواهیم پرداخت.

 

 

نیم فصل حسین نیاز آذری مجلس مازندران بابل