برگزیده ها
عزت الله یوسفیان ملا از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: در ادامه بررسی می کنیم که عزت الله یوسفیان ملا تا چه اندازه در عمل به وعده های انتخاباتی خویش موفق بوده است.

اختصاصی مازندمجلس: عزت الله یوسفیان ملا متولد سال 1330 در شهر آمل است. وی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های حقوق و جرم شناسی به ترتیب در دانشگاه های شهید بهشتی و تهران سپری کرد و همچنین مدرک دکترای خود را در رشته مدیریت از دانشگاه آزاد تهران دریافت کرد.

یوسفیان ملا سابقه فعالیت به عنوان دادستان عمومی انقلاب، ریاست دادگستری آمل، مدیر کل و قائم مقام آموزش و تحقیقات قوه قضاییه را در کارنامه دارد.

وی اسفند 94 در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی رقابت با افرادی چون رضا حاجی‌پور و عنایت الله تورنگ موفق شد، با کسب بیش از 80هزار رای برای چهارمین دوره متوالی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه آمل به مجلس راه پیدا کند.

یوسفیان در سال اول چهارمین دوره از فعالیت خود به عنوان نماینده مجلس، به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درآمد و همزمان ریاست کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس را نیز بر عهده داشت.

از مهم ترین وعده های وی در زمان تبلیغات انتخاباتی می توان به پیگیری موضوع منطقه آزاد و همچنین اظهار نظر در خصوص آماده بودن شرایط آمل برای احداث فرودگاه اشاره کرد.

در ادامه بررسی می کنیم که عزت الله یوسفیان ملا تا چه اندازه در عمل به وعده های انتخاباتی خویش موفق بوده است.

نیم فصل آمل مجلس مازندران یوسفیان ملا