برگزیده ها
ولی الله نانواکناری از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: مازندمجلس به منظور گذشت دوسال از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان عملیاتی شدن وعده های نانواکناری رصد می کند.

اختصاصی مازندمجلس: ولی‌الله نانواکناری متولد فروردین سال 1337 می‌باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد است.

نانواکناری سابقه فعالیت در شهرداری تهران به عنوان مشاورعالی، جانشینی فرمانده‌ی نیروی انتظامی تهران بزرگ و فرماندهی انتظامی استان کرمان و مدیر جهاد سازندگی فریدونکنار را در کارنامه دارد. همچنین او پاسدار بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.

ولی الله نانواکناری یکی از نامزدهای انتخابات مجلس نهم بود که در رقابت تنگاتنگ با مقداد نجف نژاد از ورود به مجلس شورای اسلامی باز ماند.

اما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نانواکناری پس از قرارگیری در لیست ائتلاف‌ اصولگرایان توانست با کسب 39,319رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به مجلس راه پیدا کند.

نانواکناری در مجلس دهم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، رئیس کمیته امنیت داخلی و عضو فراکسیون ولایت می باشد. وی هم اکنون نائب رییس مجمع نمایندگان استان مازندران است.

مازندمجلس به منظور گذشت دوسال از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بررسی عملکرد نماینده های مجلس می پردازد و در ادامه میزان عملیاتی شدن وعده های نانواکناری رصد می کند.

نیم فصل مجلس بابلسر مازندران