برگزیده ها
قاسم احمدی لاشکی از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: مبارزه با فساد مالی و جنگل خواری، رفع معضل بیکاری وهمچنین رفع معضل زباله استان محورهای مهم در سخنرانی‌های وی بود.

اختصاصی مازندمجلس:احمدی لاشکی متولد 1344 کجور و نماینده چالوس، نوشهر و کلاردشت در دور نهم مجلس و در سال های 1382 تا 1385 فرماندار چالوس بود. از سوابق اجرایی او می توان به عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نوشهردر دوره ی اول ، نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر نوشهردر دوره ی دوم  و همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی استان مازندران، درسال 82-1381 اشاره کرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نام قاسم احمدی لاشکی را در فهرست خود قرار داد.

وی با اخذ تعداد 39هزار و 986 رای نفر اول برای بار دوم به مجلس شورای اسلامی راه یافت و حمزه علی ریاحی فر با اخذ تعداد  37هزار و 976رای نفر دوم معرفی شد.

احمدی لاشکی در رشته علوم اجتماعی تحصیل کرده است و در مجلس دهم همانند مجلس نهم به عضویت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درآمد. عضو فراکسیون ولایت است و همچنین ریاست مجمع نمایندگان استان و دبیری فراکسیون فرهنگیان را نیز در کارنامه خود دارد.

وی در مرحله اول دوره هشتم انتخابات مجلس رای اول را آورد، اما در دوره دوم از رقیب خود شکست خورد.

مبارزه با فساد مالی و جنگل خواری، رفع معضل بیکاری وهمچنین رفع معضل زباله استان و حمایت از برنامه‌های اقتصادی محورهای مهم در سخنرانی‌های این نماینده مجلس بود.


 

.

نیم فصل مجلس مازندران تنکابن احمدی لاشکی