برگزیده ها
شمس الله شریعت نژاد از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: حل معضل زباله، توسعه بخش کشاورزی، رفع مشکل کمبود آب در غرب استان محورهای سخنرانی های انتخاباتی وی بود.

اختصاصی مازندمجلس: در حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‎آباد و رامسر، شمس‎الله شریعت‎نژاد که در لیست اصلاح‌طلبان قرار داشت با ۴۶ هزار و ۵۲۷ رأی توانست برای دومین مرتبه راهی بهارستان شود.

وی در این حوزه انتخابیه توانست با کسب ۳۴٫۴ درصد آرا و همچنین با دو برابر مجموع آرای علی شمس دیگر کاندیدای این انتخابات و رقیب اصلی شریعت نژاد به‌ صورت قاطع بر کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه زند.

او در انتخابات جنجالی مجلس نهم توانست بعد از ابطال آرا در دور نخست که نفر اول بود در انتخاباتی مجدد بازهم رای نخست را کسب کند و به نمایندگی مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد برسد.

وی 61 ساله و دارای دکترای منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. و از سوابق اجرایی او می توان به ریاست اداره مراکز آموزش عالی وزارت جهاد سازندگی، مدیر کلی منابع طبیعی استان گیلان
و ر یاست شورای عالی جنگل و مرتع و خاک کشور و معاونت امور جنگلهای شمال و قائم مقام سازمان جنگلها و مراتع کشور و همچنین مدرس دانشگاه علوم کشاورزی گرکان و مدیر عامل شرکت سهامی نکا چوب اشاره کرد.

شریعت نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و فراکسیون ولایت بوده و جهت بررسی لایحه بودجه سال های 94و 95 به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز انتخاب شده است.

حل معضل زباله، بهبود وضع معیشتی مردم و توسعه بخش کشاورزی، رفع مشکل کمبود آب در غرب استان محورهای مهمی بودند که این نماینده قبل از انتخابات سال 94 به آن اشاره کرد.  

 

 

 

 

شریعت نژاد مازندران تنکابن مجلس نیم فصل