برگزیده ها
علی اسماعیلی از کاندیداتوری تا نمایندگی

اختصاصی مازندمجلس: سه محور گردشگری، کشاورزی و اقتصاد موضوعاتی هستند که علی اسماعیلی در سخنرانی های خود به وفور به کار برده است.

اختصاصی مازندمجلس: علی اسماعیلی متولد 1340 و دارای مدرک لیسانس اقتصاد، فوق لیسانس مدیریت دولتی و کارمند بازنشسته دولت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی که چهره ای مستقل است با ۳۶ هزار و ۸۹۱ رأی در حوزه ی انتخاباتی نور و محمودآباد توانست برای نخستین‌بار حضور در مجلس شورای اسلامی را تجربه کند.
اسماعیلی که در انتخابات مجلس هشتم نتوانست به مجلس راه یابد در انتخابات مجلس دهم توانست بر رقبای قدرتمندی چون عبدالوحید فیاضی، ولی اله فرزانه و جواد اسماعیلی غلبه کند و نخستین‌بار بر کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه زند.

این نماینده پس از آغاز به کار در مجلس در خرداد ماه سال 95 با کسب 6 رای دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شد. او همچنین عضو فراکسیون ولایت است.

سه محور گردشگری،کشاورزی و اقتصاد و حل مشکلات و موانع اشتغال و صنعت موضوعاتی هستند که علی اسماعیلی در سخنرانی های خود به وفور به کار برده است.

همچنین نکته قابل توجه در سخنرانی بعد از انتخابات این نماینده موضوع اتحاد و همدلی بین رقبا و نمایندگان ادوار گذشته حوزه انتخابیه و تشکیل جلسه برای تبادل نظر و تعامل و همفکری در مورد برنامه های توسعه و پیشرفت کل حوزه انتخابیه بود.

 

 

 

علی اسماعیلی نور و محمودآباد مجلس مازندران نیم فصل