برگزیده ها
شورای مدیران تصمیمی درخصوص درآمد‌زایی از مرخصی و غیبت همکاران اتخاذ ننموده است

اختصاصی مازندمجلس: پس از انتشار تحلیلی با عنوان "مرخصی فروشی در اداره‌کل راه و شهرسازی" روابط‌عمومی این اداره‌کل توضیحاتی را برای مازندمجلس ارسال نموده‌است که عینا منتشر می‌شود:

اختصاصی مازندمجلس: بسمه تعالي        

مدیریت محترم سایت اختصاصی مازندمجلس

 

سلام علیکم

احتراماً با عنایت به انتشار مطلبی تحت عنوان «مرخصی فروشی در اداره کل راه و شهرسازی» پاسخ ذیل در راستای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی ایفاد، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انعکاس آن اقدام فرمائید.

در ابتدا از حساسیتی که به موضوع ارتقاء بهره‌وری مناسب در دستگاه‌های اجرایی استان دارید قدردانی نموده و اعلام می‌نماید که موضوع بهره‌وری پایین تنها مشکل این اداره کل نبوده بلکه امری فراگیر و به عنوان یک پدیده عمومی‌تر بوده که اکثر دستگاه‌های اجرایی با آن دست به گریبان می‌باشد. که انشاء‌اله با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و تلاش مضاعف افزایش میزان بهره‌وری دور از دسترس نمی‌باشد.

در خصوص مصوبه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی و اقدام به درآمد‌زایی از مرخصی و غیبت همکاران به اطلاع می‌رساند این موضوع تکذیب و چنین تصمیمی در شورای مدیران اخذ نشده است.

درجلسه شورای مدیران مورخ 15/5/97 مصوب شد همکارانی که بیش از مرخصی استحقاقی خود در طول ماه استفاده نموده‌اند به همان میزان از مبلغ اضافه‌کاری آنان کاسته و به سرانه همکاران دیگر اضافه شود. یعنی در واقع هیچگونه کسب درآمدی برای اداره کل مد نظر نمی‌باشد. و سرانه اضافه کاری بین همکاران جا به جا می‌شود.

سيد حميد حسيني

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی

مرخصی جوابیه اداره کل راه و شهرسازی