برگزیده ها
 کناره‌گیری مصطفی سوادکوهی از همه مسئولیت‌های سیاسی استان مازندران

مازندمجلس: مصطفی سوادکوهی دبیر حزب اعتماد ملی و دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رئیس خانه احزاب استان مازندران با صدور پیامی از همه مسئولیت‌های سیاسی استان مازندران استعفا کرد.

مازندمجلس: متن استعفای سوادکوهی به این شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای مرکزی خانه احزاب استان مازندران

دبیران محترم احزاب و تشکل های سیاسی استان مازندران ( اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل )

اعضای محترم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران

دبیران محترم احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان مازندران

اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان مازندران

 

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند؛

افتخار خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و ملت  شریف ایران و مردم نجیب استان مازندران ، نعمت بزرگی است که ضمن قدر شناسی ، شکر آن را بر خود فرض می دانم و معتقدم عرصه فعالیت های حزبی که دربر گیرنده همه ساحت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است ، به همان اندازه که حساس و خطیر می باشد ، وسیع و پر دامنه نیز هست و لذا فعالیت و مداومت در آن ، شیوه سربازی می طلبد . اینجانب که از بدو تاسیس خانه احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و حزب اعتمادملی عهده دار مسئولیت آنها شده ام ، پیوسته سعی نمودم فارغ از نام ها و عنوان ها خدمت کنم و اینچنین بود که همواره مشمول عنایت همراهان و همکاران بوده و هستم . نظر به اینکه در انتخابات کنگره سراسری حزب اعتمادملی و با رای و نظر اعضای ارزشمند حزب در سراسر کشور  به عضویت شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کشور انتخاب شده ام  و با توجه به افزایش حوزه عملکرد و ازدیاد مشغله ها و با اعتقاد به ضرورت گردش نخبگان در همه عرصه ها بویژه در حوزه فعالیت های سیاسی استان مازندران ، بدینوسیله از ریاست خانه احزاب استان مازندران  و دبیری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیری حزب اعتماد ملی استان مازندران استعفا می نمایم  و انشاءالله طی روزهای آتی و با انجام انتخابات مختلف ، افراد جایگزین انتخاب خواهند شد . بدیهی است این کناره گیری صرفا از مسئولیت های یاد شده می باشد و فعالیت های بنده به عنوان عضو کوچکی از تشکلهای بزرگ یاد شده کما فی السابق ادامه خواهد یافت . در این مجال وظیفه  خود می دانم از همه عزیزانی که در ادوار مختلف برای تصدی مسئولیت های فوق به اینجانب اعتماد نمودند و رای شان را بنام این برادر کوچکشان نوشتند سپاسگزاری نمایم . پر واضح است که همه فعالیت هایم در چارچوب سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و خواهد بود و همواره برای اعتلای نظام و پیشرفت کشور عزیزم قدم برداشته و برخواهم داشت . در خاتمه با فرازی از سخنان حکیمانه شهید عالیقدر دکتر مصطفی چمران از محضر شریف یکایک هم استانی های عزیز و همکاران ارجمندم مرخص میشوم :

 

«آنان که به من بدی کردند ، مرا هوشیار نمودند . آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند ، آنان که به من بی اعتنایی کردند ، صبر و تحمل را به من آموختند . آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا و دوستی آموختند . پس خدایا به همه آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند ، خیر و نیکی دنیا  و آخرت عطا فرما »

برادر شما : مصطفی سوادکوهی

حزب اعتماد ملی مصطفی سوادکوهی استعفا مازندران