برگزیده ها
دست‌گذار: اگر وزیری به یک نماینده امتیاز ندهد، در مسیر استیضاح قرار می‌گیرد

اختصاصی مازندمجلس: عصر امروز نشست خبری اسلام دست‌گذار، دبیر حزب مردمی اصلاحات استان مازندران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

اختصاصی مازندمجلس: دست‌گذار در آغاز نشست با اشاره به جایگاه رسانه‌ها عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارند.

دبیر حزب مردمی اصلاحات استان مازندران در خصوص نقش مجلس در مشکلات و چالش‌های کشور بیان داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به به مجلس مربوط می‌شود. مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود ضعیف عمل کرده است. این موضوع ریشه تمام مشکلات است.

وی ادامه داد: مجلس ضعیف زمینه‌ساز دولت ضعیف می‌باشد. امروز مشاهده می‌کنیم اگر وزیری به یک نماینده امتیاز ندهد، در مسیر استیضاح قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی افزود: در شرایطی قرار داریم گه باید یک نهاد نظارتی برای مجلس بوجود بیاید تا نحوه عملکرد قوه مقننه را بررسی کند.

دست‌گذار در خصوص عملکرد نمایندگان مازندران اظهار کرد: نمایندگان استان مازندران وحدت ندارند.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره با روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: بیکاری اصلی‌ترین دلیل آسیب‌های اجتماعی است. نسل جوان خواستار دوری از شعار‌های دروغ است.

دبیر حزب مردمی اصلاحات با تشریح شرایط موجود در استان بیان کرد: به لحاظ اقتصادی جهشی در استان مشاهده نشده است. همچنین از سوی مدیریت عمرانی استان نیز فعالیت جدیدی صورت نگرفته است.

دست‌گذار در پایان با اشاره به جابجایی و تغییرات فرمانداران عنوان کرد: دولت باید درخصوص جابجایی فرمانداران در استان مازندران پاسخگو باشد. به وقتش تخلفات فرمانداران را رسانه‌ای خواهیم کرد.

مجلس حزب اصلاحات ایران اسلامی مازندران اسلام دستگذار