برگزیده ها
 هفت وزیر هفته آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

مازندمجلس: وزرای اطلاعات، دفاع، امور خارجه، نیرو، اقتصادی و دارایی، بهداشت و درمان و وزیر کشور هفته آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند.

مازندمجلس: کمیسیون های تخصصی مجلس هفته آینده از روز شنبه 26 آبان تا چهارشنبه 30 آبان جلسه دارند.
لایحه CFT یکشنبه آینده قرار است با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، نماینده شورای نگهبان و دستگاه های ذیربط در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شود.
همچنین قرار است اعضای ناظر بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت، دبیرخانه دایمی کنفرانس های بین المللی فلسطین و هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون انتخاب شوند.
امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سه شنبه آینده برای پاسخ به سوال 31 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.
قرار است رئیس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی و رئیس امور بین الملل وزارت دفاع گزارشی در مورد اقدامات این سازمان ارائه کند.

وزیر نیرو به کمیسیون انرژی می رود
رضا اردکانیان وزیر نیرو سه شنبه آینده برای پاسخ به سوال 9 نماینده در کمیسیون انرژی مجلس حضور می یابد. قرار است طرح یک شوری افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری های مردم در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون بررسی شود.

وزیر اقتصاد به کمیسیون برنامه و بودجه می رود
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی سه شنبه آینده به کمیسیون برنامه و بودجه می رود و گزارشی در مورد جزء یک بند «و» تبصره 5 قانون بودجه به نمایندگان ارائه می کند. بررسی عملکرد بودجه سال 96 و شش ماهه سال جاری شرکت ملی نفت ایران، بررسی طرح افزایش پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری های مردمی در دستور کار یکشنبه آینده این کمیسیون قرار می گیرد.

قاضی زاده هاشمی به کمیسیون بهداشت می رود
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سوال هشت نماینده در موضوعات مختلف بهداشتی و درمانی سه شنبه آینده در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می یابد.
قرار است مشکلات کمبود گروه پرستاری و نحوه جذب بکارگیری کادر پرستاری در مرکز ارائه خدمات درمانی و دانشگاهی یکشنبه آینده با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان اداری و استخدامی و مسئولان سازمان نظام پرستاری کشور در کمیسیون بهداشت و درمان بررسی شود.

وزیر کشور به کمیسیون فرهنگی مجلس می رود
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای ارائه گزارشی در مورد برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و همچنین موضوع آسیب های اجتماعی سه شنبه آینده به کمیسیون فرهنگی مجلس می رود.
بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه و بودجه دستگاه های فرهنگی در سال 98 با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون بررسی شود.

طرح ساماندهی زندانیان در کمیسیون قضایی بررسی می شود
طرح ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها و طرح اصلاح ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری یکشنبه آینده در کمیسیون قضایی مجلس بررسی می شود.
قرار است طرح نحوه پیگیری و رسیدگی به ارجاعات نظارتی مجلس، طرح حمایت از مالکیت صنعتی و طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف تابیعت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی سه شنبه آینده در این کمیسیون بررسی شود.

مجلس کمیسیون های تخصصی دولت وزیر