برگزیده ها
پیگیری برگزاری نشست نمایندگان سه قوا برای حل مشکلات استانی در مازندران

مازندمجلس: سرپرست استانداری مازندران گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران برگزاری نشست نمایندگان سه قوا را در استان مازندران پیگیری کند.

مازندمجلس: احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان سه قوا و تصمیم‌سازی خوب برای حل مشکلات کشوری،  اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه پیشنهاد می‌شود که این نشست در سطوح استانی برگزار شود که در صورت تحقق این مهم می‌تواند تصمیم‌سازی خوبی برای توسعه استان باشد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران برگزاری چنین نشستی را در استان مازندران پیگیری کند تا موثر واقع شود.

سرپرست استانداری مازندران با بیان اینکه حضور مدیران در نشست‌ها و جلسات مهم استانی ضروری است، اضافه کرد: مدیرانی که غیبت‌های طولانی مدت در عدم حضور جلسات مهم توسعه استانی دارند، باید پاسخگو باشند.

سرپرست استانداری مازندران بیان کرد: یکی از دلایل عدم حضور مدیران برگزاری جلسات متعدد است که درواقع یک آفت در استان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در ادامه جلسه خواستار سامان‌دهی امر پژوهش و قرارگرفتن آن در مسیر توسعه استان و همچنین تحقیقات لازم در زمینه صادرات مرکبات مازندران شد.

مازندران استانداری مشکلات استان حسین زادگان