برگزیده ها
تلاش فراکسیون اهل سنت مجلس برای استیضاح رحمانی‌فضلی

مازندمجلس: نایب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: انگیزه اصلی استیضاح وزیر کشور، ضعف در مشارکت اهل سنت در فعالیت‌های سیاسی است.

مازندمجلس: یارمحمدی با اشاره به تلاش برخی نمایندگان اهل سنت مجلس برای به جریان انداختن استیضاح وزیرکشور گفت: فراکسیون اهل سنت مجلس باتوجه به مشکلات متعددی که در بحث استفاده از ظرفیت‌های این بخش از جامعه احساس می‌شود، به‌دنبال تهیه طرح استیضاح وزیر کشور است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انگیزه اصلی استیضاح وزیر کشور، ضعف در مشارکت اهل سنت در فعالیت‌های سیاسی است. البته این ضعف صرفاً به عملکرد وزارت کشور محدود نیست اما باتوجه به وظایفی که بنابر قانون برای این وزارتخانه و وزیر کشور درنظر گرفته شده، انتظار بیشتری از این وزارتخانه می‌رود.

نایب رییس نخست فراکسیون اهل سنت مجلس همچنین یادآور شد: با این حال، در این سال‌ها شاهد اقدام خاصی ازسوی وزارت کشور در راستای تقویت و جلب مشارکت اهل سنت در حوزه‌های مختلف سیاسی و مدیریتی نبودیم.

یارمحمدی در پایان تصریح کرد: باتوجه به انفعال وزارت کشور در این راستا، صحبت‌هایی در فراکسیون اهل سنت مجلس برای تهیه طرح استیضاح رحمانی فضلی انجام شده و قرار است این طرح استیضاح در آینده نزدیک به جریان بیفتد.

رحمانی فضلی مجلس استیضاح وزارت کشور دولت