برگزیده ها
از اصرار زائران مبنی بر عدم عودت پول تا انکار بانک ملی

اختصاصی مازندمجلس: کش و قوس های زائران با بانک ملی برای عودت مبالغ هزینه شده برای دریافت ارز همچنان ادامه دارد.

اختصاصی مازندمجلس: زائرینی که در سفر اربعین امسال شرکت داشتند همچون سال­های گذشته از زائر­پذیری عراقی­ها بسیار تعریف کرده و هر سال این مسئله را بهتر از سال گذشته توصیف می­نمایند.

در کشور ما اما هر سال شرایط برای زائرین اربعین سخت­تر می­شود. از شرایط سخت حمل و نقل و هزینه ­های بالایی که در هنگام برگشت متحمل می­شوند تا اتفاقات عجیب ارزی امسال. کسانی که پول دادند تا ارز دریافت کنند، نه ارز دریافت کردند و نه پولشان عودت داده شد. گویی زائران اربعین بدهی خود را به بانک ملی ادا نمودند و بانک بنا ندارد با گذشت بیش از یک ماه پول آنان را عودت نماید.

احتمالا اطلاعاتشان ناقص در سیستم ثبت شده است

طالبی مسئول دفتر امور شعب بانک ملی مازندران پیرامون تعداد زائرینی که در مازندران با این مشکل مواجه­اند بیان داشت: ما اعلام کردیم که زائران به بانک مراجعه کنند. دولت مبلغی را هم به عنوان سود پول در نظر گرفته است. زائران باید مدارک مربوط به سفر یعنی گذرنامه، کارت ملی و... را به بانک ارائه دهند تا مبالغ به آن­ها پس داده شود. وی افزود: تابحال کسی به دفتر امور شعب مراجعه نکرده که موفق نشده باشد مبلغ را از بانک دریافت کند و یا پاسخ مناسبی دریافت نکرده باشد. اگر فردی چنین مشکلی دارد باید به قسمت بازرسی بانک مراجعه کند و مدارک خود را ارائه دهند. احتمال دارد که در سامانه اطلاعات ناقصی از آن­ها ثبت شده باشد.  

با توجه به مدارک ارسال شده به تحریریه­ ی این پایگاه خبری، مازندمجلس تا وصول نتیجه پیگیر ابهامات ارزی سفر اربعین سال جاری خواهد بود.  

 

اربعین بانک ملی مازندران ارز