برگزیده ها
 میرزایی: مجلس باید رویکرد خود در برخورد با مسائل را تغییر دهد

مازندمجلس: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید با گرفتن تصمیمات ملموس و راهگشا استقلال عمل خود را نشان دهد.

مازندمجلس: جلال میرزایی با اشاره به دهم آذرماه که به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است، در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم بیان‌ کرد: از نقاط قوت این دوره از مجلس شورای اسلامی این است که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان متوجه شرایطی که کشور در آن قرار گرفته است، هستند و ضرورت اتخاذ تصمیمات عقلایی را درک کرده‌اند.

وی در ادامه‌، اظهار کرد: این اکثریت در موارد بسیاری از جمله FATF و استیضاح و مسائل مربوط به سیاست داخلی و سیاست خارجی به صورت عقلانی تصمیم گرفتند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اما از نقاط ضعف مجلس دهم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مجلس دچار ضعف در کار تشکیلاتی است و برنامه منسجمی برای حل معضلات و مشکلات ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما از رویکرد دولت روحانی در سیاست خارجی حمایت می‌کنیم، اما در بسیاری از مسائل مربوط به سیاست خارجی که پای منافع و امنیت ملی در میان است، به دنبال چرایی خیلی از مسائل نرفتیم.

این عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ با بیان اینکه متاسفانه مجلس شورای اسلامی به دنبال ریشه مشکلات و ارائه راهکارها نبوده است، گفت: ما باید ریشه مشکلات را شناسایی کرده و راهکار برای آنها پیدا کنیم. جا دارد که مجلس شورای اسلامی رویکرد خود در برخورد با مسائل را تغییر دهد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: باید مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های آن با گرفتن تصمیمات ملموس و راهگشا استقلال عمل خود را نشان دهد.

مجلس دولت روز مجلس شهید مدرس