برگزیده ها
چرا ذائقه مردم را با این حرف‌ها تلخ می‌کنید؟

مازندمجلس: یوسف نژاد در مجلس طرح انتقال آب دریای خزر به مثابه تحریک مردم شمال دانست و خواستار اجرای طرح‌های کارشناسی در این خصوص شد.

مازندمجلس: عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اظهارات روحانی در جمع مردم استان سمنان مبنی بر انتقال آب دریای خزر به این استان خطاب به رئیس جمهور گفت: با کدام استدلال کارشناسی در مورد مسائل زیست محیطی دریای خزر و انتقال آب آن اظهارنظر می‌کنید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: منطق شما از نظر تخصصی، فنی، مالی و بودجه‌ای در مورد انتقال آب دریای خزر چیست؟

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران از شما گله دارند، تصریح کرد: محصولات کشاورزی ارزان روی دست مردم مانده و پروژه‌های استان نیمه کاره است؛ در این شرایط چرا شما از موضوعی حرف می‌زنید که شدنی نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: تجربه دریاچه ارومیه و بسیاری از تجارب دیگر ما را راهنمایی می‌کند که دیگر از این حرف‌ها نزنیم.

یوسف نژاد با بیان اینکه مردم به آرامش، آسایش و وحدت نیاز دارند، افزود: چرا ذائقه مردم را با این حرف‌ها تلخ می‌کنید زیرا ردیف اعتباری چنین موضوعی در خصوص انتقال آب دریای خزر سال گذشته توسط نمایندگان مجلس حذف شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان چنین اظهاراتی در جمع رسمی را غیرکارشناسی دانست و از دستگاه‌های رسمی همچون سازمان محیط زیست، وزارت نیرو و مجموعه‌های مردم نهاد خواست در این خصوص اظهارنظر کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم زحمتکش استان مازندران اجازه چنین کاری را نمی‌دهند، از رئیس جمهور خواست از تحریک مردم شمال دست بردارد و قانون را مبنا قرار دهد

یوسف نژاد مجلس دولت انتقال آب خزر مازندران