برگزیده ها
رئیس جمهوری زیست بوم خزر را فدای زادگاهش نکند

مازندمجلس: روحانی در سفری که به زادگاهش داشت قلب مردم شمال کشور و علی الخصوص گیلانی های عزیز را به درد آورد.

مازندمجلس: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خطاب به رئیس جمهور گفت: روحانی سه شنبه 13 آذرماه امسال سفری به زادگاهشان داشت که قلب مردم شمال کشور و علی الخصوص گیلانی های عزیز را به درد آورد. اولاً جناب آقای روحانی بداند که ایشان رئیس جمهور کل ایران است و نه رئیس جمهور سمنان، نه رئیس جمهور زادگاهش.

وی ادامه داد: رئیس جمهور برای آبرسانی به سمنان و قلب کویر حاضر شد قلب مردم شمال را جریحه دار کند. میلیاردها درخت هیرکانی به آتش بکشد و دریاچه خزر که قلب تپنده و نگین محیط زیست ایران است را بخشکاند و زیست بوم خزر را فدای زادگاهش کند.

جعفرزاده با انتقاد از رویه رئیس جمهور گفت: شما که شعار حقوق شهروندی می دهید و اعتقاد به رفراندوم دارید چرا آب حدود 10 میلیون نفر مردم شمال کشور را به نیم میلیون نفر زاده زادگاهتان انتقال می دهید بدون اینکه از آنها نظری بگیرید. آقای رئیس جمهور؛ شما که خودتان را وکیل مردم و قانون معرفی می کنید و می دانید لایحه انتقال آب خزر به کویر در برنامه ششم رأی نیاورده، چرا نظر و وعده خلاف قانون به مردم زادگاهتان دادید؟ امیدوارم بدون فوت وقت نظرتان را اصلاح و از مردم شمال دلجویی کنید.

مازندران گیلان انتقال آب خزر مجلس دولت