برگزیده ها
عارف: اعتقادی به حرکت‌های نمایشی و پوپولیستی ندارم

مازندمجلس: رئیس فراکسیون امید گفت: حل مشکلات کشور در گرو همدلی گروه های مختلف سیاسی و پرهیز از غوغا سالاری و حرکتهای نمایشی است.

مازندمجلس: محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد شمیم (مجمع یزدی تباران) با تقدیر از اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی گفت: به باور من  تنها راه برون رفت از مسایل و معضلات کشور و استان یزد  حضور جدی و موثر مردم و تشکلهای مردمی است.

 وی افزود: حل مشکلات کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حرکتهای نمایشی است و  علی‌رغم فشارهای زیاد با توجه به اشراف بر عمق و ریشه گرفتاری‌ها سعی در ادامه همین رویه و پرهیز از روش‌های پوپولیستی و عوام فریبانه و ایجاد اعتماد و همگرایی در سطح نخبگان و دلسوزان از میان همه سلایق موجود و علاقه‌مند کشور و نظام هستم .  

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشکلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد کنند و در تصمیمات به نظرات صاحب‌نظران مستقل و دلسوز رجوع کنند.

عارف در خصوص سازمان مردم نهاد شمیم نیز گفت: فعالیت‌های این موسسه مردم نهاد را رصد می‌کنم و در برخی جلسات در فرصت‌های موجود شرکت کرده‌ام، خدا را شکر در مدت کمی که از تاسیس این تشکل مردمی می‌گذرد شاهد تلاش‌های ارزشمند و هدفمند و تشکیلاتی آن هستم که لازم است برای بهره‌مندی موثرتر نمایندگان مرتبط شمیم در شوراهای کلان تصمیم‌سازی استان نمایندگان حضور داشته باشند . ‌

وی با بیان اینکه یزد از مشکلاتی فراوانی از جمله بحران آب رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: مشکل آب استان یزد تنها با تدبیر و همت و تلاش همه یزدی‌ها بخصوص نخبگان و خبرگان یزدی، تفاهم و تعامل با نهادهای ذی ربط و استان های همجوار می‌تواند حل شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان ضمن اعلام آمادگی همکاری این بنیاد با مجمع یزدی تباران(شمیم)، افزود: علاقه مندم در جلسات ماهانه این موسسه حاضر شده و از نقطه نظرات مشورتی فرزندان نخبه و دلسوز بهره‌مند گردم.

عارف اصلاح طلبان فراکسیون امید