برگزیده ها
 میرسلیم: برای انتخابات مجلس در حال تدوین لیست حزبی هستیم

مازندمجلس: سید مصطفی میرسلیم گفت: ۲۰۰ دفتری که در کشور داریم بیکار نیستند.

مازندمجلس: سید مصطفی میرسلیم گفت: ۲۰۰ دفتری که در کشور داریم بیکار نیستند. اینها در طول سال مشغول بررسی افراد سرشناسی‌ هستند که قابلیت‌های خوبی دارند. ما حتما لیست حزبی تهیه خواهیم کرد و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 تا انتخابات مجلس آینده هنوز بیش از یکسال زمان باقی مانده اما احزاب چپ و راست به حالت آماده باش درآمده اند تا در رقابت سال ۹۸ بیشترین کرسی های خانه ملت را از آن خود کنند. اصولگرایان که از انتخابات ۹۲ به بعد طعم شیرین پیروزی از کامشان رفته است، عزمشان را برای فتح سنگر بهارستان جزم کرده اند یا به قول سیدمصطفی میرسلیم بیکار ننشسته اند.

در این میان موتلفه ای ها هم در حال آنالیز افراد برای یک لیست انتخاباتی هستند. سید مصطفی میرسلیم که در انتخابات ۹۶ کاندیدای حزب موتلفه برای کرسی ریاست جمهوری بود حالا درباره انتخابات ۹۸ به خبرآنلاین می گوید: ما حتما لیست حزبی تهیه خواهیم کرد و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

در ادامه می‌توانید مشروح این گفت‌و گو را بخوانید:

شما به عنوان نامزد حزبی در انتخابات ۹۶ حضور داشتید و گفتید که برای انتخابات مجلس هم می خواهید لیست حزبی بدهید. هنوز هم روی حرفتان هستید؟
بله. ما حتما لیست حزبی تهیه خواهیم کرد و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

آیا این لیست تدوین هم شده است؟
مشغول تدوینش هستیم.

چه کسانی در این لیست خواهند بود؟
من در حال حاضر نمی‌توانم اسمی بگویم. چون هنوز کامل نشده‌ است ولی احتمالا تا آخر سال اعلام خواهد شد.

غربالگری به چه نحوه ای خواهد بود؟ از طریق تصمیم حزبی افراد را  انتخاب می کنید یا نظر سنجی؟
ما شبکه‌ خیلی دقیقی داریم. در تهران  خب حوزه‌های مختلفی داریم که اینها آشنایی دارند با افرادی که در مناطق مختلف تهران هستند و قابلیت دارند و در استانها هم همینطور. ۲۰۰ دفتری که در کشور داریم بیکار نیستند. اینها در طول سال مشغول بررسی افراد سرشناسی‌اند که قابلیت‌های خوبی از لحاظ علمی، فنی و اجتماعی دارند و اینها را معرفی می کنند. بعد از اینکه آنها را معرفی کردند ما در دفتر مرکزی با مجموعه‌ی نامزدهایی که معرفی می‌شوند صحبت می کنیم. قابلیت‌های آنها را درنظر می گیریم؛ آن وقت اگر توافق لازم ایجاد شد اسمشان را اعلام می‌کنیم.

در تهران کسی رو مد نظر دارید؟
اسمشان؟

بله
نه همانطور که گفتم الان  نمی توانیم اعلام بکنیم چون که قطعی نشده، باید صبر کنید. انتخابات مجلس سال آینده و در اسفند ماه است.

انتخابات میرسلیم احزاب مجلس