برگزیده ها
انتخاب حسین زادگان فرصتی برای قرارگیری مازندران در مدار توسعه است

اختصاصی مازندمجلس: رئیس حزب اتحاد ملت مازندران در گفت وگو با مازندمجلس عنوان کرد: انتخاب استاندار بومی فرصتی برای استان است تا در مدار توسعه و آبادانی قرار گیرد.

اختصاصی مازندمجلس: حق نظر در آغاز صحبت با اشاره به شناخت کافی حسین زادگان از استان مازندران گفت: امید است که ایشان از این فرصت طلایی نهایت بهره را برده و با تمام توان توسعه همه جانبه استان را دنبال کند.
وی ادامه داد: تغیرات مکرر مدیریت استان قطعا هیچ نفعی برای استان ندارد. نمی توان گفت این تغییرات هدفمند بود ولی بر اساس شرایط دولت ها و گاهی دخالت‌ های بی مورد، باعث تغییر مدیریت شده و در نهایت به ضرر استان بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مهم ترین چالش های استان مازندران، مطرح کرد: چالش زیست محیطی، موضوع زباله، و پساب های خطرناک زباله و تخریب رگه های حیاتی آب شرب بخشی از چالش های استان مازندران است. همچنین در حوزه های دیگر نیز، استان چالش های مهمی پیش رو دارد. مرگ صنایع نامدار مازندران مثل نساجی، کارخانه روغن، گونی بافی و... در کنار نابودی بخش های وسیع از جنگل های استان در اثر سوء تدبیر مدیران هم زاویه دیگری از چالش های استان مازندران است.

واگرایی مسئولان در عدم توسعه استان نقش دارد

حق نظر با بیان این موضوع که «حل تمام معضلات در توان اجرایی یک مدیر در مدت محدود مسئولیت نمی‌گنجد» گفت: تدوین برنامه و اجرای آن توسط سلسله مدیران در میثاق ملی است. البته واگرایی مسئولان و تعصبات قومی هم تا حد قابل توجه در عدم توسعه استان نقش دارد اما تدوین برنامه توسعه محور و مدیران برنامه ریز و کاردان می توانند توسعه را به ارمغان آورند. وی ادامه داد: تدبیر اقتصادی حلقه مفقوده سالهای اخیر کشور ماست که باید در سطح ملی تدبیر شود. در این میان مجلس مهمترین نقش را داراست.

احزاب آماده همکاری با استاندار

رئیس حزب اتحاد ملت مازندران در خصوص نقش احزاب در به سرانجام رسیدن شعار های حسین زادگان اظهار کرد: اعتدال سیاسی به معنی فراموشی از آرمان سیاسی خود کار صحیحی نیست. با داشتن آرمان و مشی سیاسی مشخص، می توان اعتدال را در عمل سرلوحه خود قرار داد. احزاب در صورت خواست جناب استاندار در تحقق شعارهایش صادقانه آمادگی همکاری هستند و تعامل دوطرفه شرط عقلانی رسیدن به اهداف است.

سهمیه سی درصدی در مدیریت حداقل حق بانوان است

حق نظر با اشاره به حضور بیشتر بانوان در جایگاه های مدیریتی و همچنین صحبت های حسین زادگان درخصوص حق سی درصدی بانوان از مدیریت، تصریح کرد: سهمیه سی درصدی بانوان در امر مدیریت حداقل حقی است که می بایست سال ها قبل به آن ها تعلق می گرفت. ولی در شرایط فعلی با توجه به ارتقا سطح بانوان عدم بکارگیری مطلوب از بانوان جفای آشکار در حق آنان است.

چشم­ انداز امیدارکننده استان

وی در پایان صحبت گفت: استفاده از نخبگان در توسعه استان و مدیریت ارشد استان بسیار مفید خواهد بود و اگر این موضوع در حد شعار باقی نماند آینده درخشانی در انتظار استان خواهد بود. با پتانسیل جناب حسین زادگان چشم انداز خوب و امیدوار کننده ای برای استان متصور هستم و در صورتی که وحدت همه نیروها محقق و بر شعارهای ارائه شده جامه عمل پوشانده شود، بی تردید جامعه ای امیدوار را ایجاد خواهیم کرد

مازندران استانداری توسعه فرصت حسین زادگان